سه‌شنبه 4 دسامبر 2018 - 23:36

انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و جامعه متخصصین نساجی

در جلسه دیدار رییس و نایب‌رییس هیات‌مدیره جامعه متخصصین صنعت نساجی با مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد شد.

در جلسه دیدار رییس و نایب‌رییس هیات مدیره جامعه متخصصین صنعت نساجی با ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در این جلسه ضمن معرفی برند ۵۵ ساله سازمان مدیریت صنعتی، شرح مختصری از فعالیت های این سازمان ارائه نمود و بر آمادگی سازمان برای همکاری با جامعه متخصصین صنعت نساجی در ابعاد آموزشی، مشاوره ای، توانمند سازی منابع انسانی در سطوح مختلف و بهسازی مدیریتی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به آشنایی سازمان مدیریت صنعتی با صنعت نساجی، آمادگی داریم با تعریف محتوای مشترک و بهره مندی از اساتید طرفین، دوره های توانمندسازی سرمایه های انسانی و عارضه یابی صنایع نساجی را برای خوشه های صنعتی زیرمجموعه جامعه متخصصین نساجی ایران، برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم با توجه به تعاملات بین المللی سازمان، دوره های صنعتی آشناسازی مدیران صنایع نساجی را با آخرین دستاوردهای صنعت نساجی و بازدید از مراکز نساجی بین المللی بصورت مشترک برگزار کنیم.

کیانی بختیاری افزود: این همکاری مشترک را فرصت ارزنده ای برای توسعه صنعتی می دانیم و می توانیم در خصوص طراحی و اجرای دوره های آموزشی MBA ، DBA ، و Post – DBA بطور تخصصی برای نساجی اقدام نماییم، علاوه بر این می توانیم در تعامل با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوره های خاص رشته صنعت نساجی را بصورت علمی کاربردی، طراحی و برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد کلینیک های عارضه یابی برای بخش صنعت نساجی طراحی کند، همچنین با توجه به ماموریت محول شده به سازمان از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، در خصوص ایجاد دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه، می توانیم در این زمینه نیز با جامعه متخصصین صنعت نساجی همکاری کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به ظرفیت خانه مدیران سازمان برای تبادل تجربیات مدیران نساجی با دیگر حوزه های صنعت، ابراز امیدواری نمود که همکاری طرفین نویدبخش تشکیل یک هسته قوی آموزشی در حوزه صنعت نساجی باشد.

در این جلسه سیدمحمد مقدسی، رییس هیات‌مدیره جامعه متخصصین صنعت نساجی ایران ضمن ارائه تاریخچه ای از فعالیت های این تشکل اظهار داشت: در صنعت نساجی بدلیل گستردگی و تعدد زیرشاخه ها، نیروهای انسانی از سطوح کارگری تا متخصصین و کارآفرینان و صاحبان صنعت فعالیت می کنند.

وی افزود: با توجه به قدمت سازمان مدیریت صنعتی، از آوازه نام و جایگاه آن مطلع هستیم و با عنایت به ماموریت اصلی جامعه متخصصین که آموزش تحقیق و پژوهش در حوزه صنعت نساجی است، امیدواریم با همکاری سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم.

در این جلسه همچنین در خصوص آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای همکاری با جامعه متخصصین صنعت نساجی ایران در حوزه های تعالی سازمانی، رتبه بندی شرکت های نساجی در IMI100، کنفرانس توسعه منابع انسانی و اتاق های فکر وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید شد.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری میان طرفین منعقد و مبادله شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7586
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)