جمعه 14 دسامبر 2018 - 1:46

حصول توافقات سازنده در مذاکرات فولاد مبارکه و سندیکای لوله و پروفیل

رای سال جاری هدف‌گذاری فولاد مبارکه بر آن است تا به‌زودی ورق‌هایی با ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر (یعنی ۱.۸) را تولید کند.

جلسه مهم مدیرعامل فولاد مبارکه و معاون فروش فولاد مبارکه با هیات‌مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران در محل دفتر فولاد مبارکه برگزار و مقرر شد این جلسات به‌صورت ماهانه تداوم داشته باشد.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمود اکبری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در این جلسه گفت: برای سال جاری هدف‌گذاری شرکت بر آن است تا به‌زودی ورق‌هایی با ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر (یعنی ۱.۸) را تولید کند.

وی افزود: برنامه فروش سال جاری فولاد مبارکه به میزان ۷میلیون و ۶۰۰هزار تن است که نسبت به سال گذشته با افزایش ۶۰۰هزار تنی همراه شده است. این در حالی است که قرار است به منظور تأمین بازارهای داخلی بیش از ۸۰ درصد این میزان محصول به بازارهای داخلی اختصاص یابد.

امیرحسین کاوه، دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران نیز در این جلسه گفت: بر اساس آمار منتشرشده سازمان توسعه تجارت، صادرات لوله و پروفیل فولادی در ۷ ماهه سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ با رشد ۲۳۱ درصدی مواجهه شده است.

وی افزود: با توجه به اقبال مشتریان خارجی به محصولات ما در صورت تأمین مکفی ورق فولادی خصوصاً ورق گرم زیر ۲ میلی‌متر که مناسب محصولات صادراتی است ادامه رشد صادراتی چند برابری را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7635
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)