- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ایران‌خودرو

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت ایران خودرو و بازدید ازخطوط تولید و مرکز تحقیقات، در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این گروه صنعتی قرار گرفتند.

به گزارش نگاه اقتصادی از گروه صنعتی ایران خودرو، در دیدار اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو که بعدازظهر روز سه‌شنبه انجام شد، گزارشی از فعالیت ها،‌ اقدامات و دستاوردهای ایران خودرو در سال های اخیر ارایه شد.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ارایه عملکرد این گروه صنعتی و برنامه های آینده آن، گفت: ایران خودرو در سال های اخیر حرکت به سوی خودروساز واقعی شدن با تکیه بر توان داخلی و استفاده از دستاوردهای جهانی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: اعتقاد داریم زمانی خودروساز هستیم که همه مراحل تولید خودرو از طراحی اولیه تا خدمات پس از فروش را در سطوح قابل قبول جهانی ارایه دهیم.

عزیز اکبریان، ‌رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، ‌تولید و اشتغال؛ صنعت خودروسازی را یکی از شاخصه های تحقق شعار امسال عنوان کرد و افزود: خودروسازی در کشورهای مختلف به عنوان صنعت مادر شناخته شده است و پیشرفت این صنعت، موجب پیشرفت سایر صنایع خواهد شد.

سپس اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پرسش ها و موارد مورد نظر خود را با مدیران گروه صنعتی ایران خودرو در میان گذاشته و با حضور در مرکز تحقیقات درجریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این خودروسازی در خصوص توسعه محصولات قرار گرفتند.

بازدید از سالن ها و خطوط تولید آخرین بخش از برنامه های اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز حضور در گروه صنعتی ایران خودرو بود.