چهارشنبه 26 دسامبر 2018 - 7:36

بازاریابی و مشتری‌مداری مهم‌ترین ابزار رقابت سالم است

نشست مشترک مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری بانک ایران‌زمین با مدیران تجارت الکترونیک پارسیان برگزار شد.

مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری بانک ایران‌زمین و مدیران استانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور تعامل بیشتر در زمینه ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات به مشتریان و به ویژه پذیرندگان پایانه های فروش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران‌زمین، محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن عرض خیر مقدم به آقایان فاطمی مدیر پشتیبانی و توسعه کسب و کار بانک ها، صیادی و حاجی حیدری مدیران حوزه شهری و برون شهری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان استان اصفهان به تشریح سیاست های بانک در سال ۱۴۰۰ و تحقق واقعی بانکداری دیجیتال و اولین بانک پیشگام در این حوزه پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه به زیر ساخت ها ارائه سرویس های مطلوب به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهمترین عوامل رقابت با سایر بانکها با امعان نظر به تشابه زیاد خدمات شبکه بانکی برشمرد.

وی در ادامه با بیان اقدامات صورت گرفته توسط شرکت های پشتیبان کننده و مجریان نرم افزاری و سخت افزاری، تغییرات حاصله شده در روند اجرای کار را لازم ولی ناکافی و عزم راسخ تمامی نیرو ها و جذب نیروی توانمند را در جهت رفع مشکلات خواستار شد.

سبزواری همچنین با اشاره به پروسه دریافت پایانه های فروشگاهی از زمان ثبت، تایید، نصب و راه اندازی، تلاش در جهت بازاریابی و مشتری مداری را از مهمترین ابزار رقابت سالم در حوزه شبکه بانکی و تخریب رقبا را کاری نادرست در جهت جذب منابع و جلب مشتری و عاملی در جهت سلب اعتماد جامعه به شبکه بانکی دانست. وی با تشریح ارائه خدمات بانکی قابل ارائه در طول شبانه روز، بانک ایران زمین را به عنوان یک سیستم پویا و فعال در عرصه ارائه خدمات و نیز پیشرو در توسعه و فرهنگ صحیح بانکداری برشمرد و از مدیران مدعو خواست تا با تسریع در رسیدگی به امورات محوله موجبات رضایت مشتری و سرویس دهی مطلوب را فراهم نمایند و افزود چنانچه عملکرد خوب و مناسبی از خود بجای نگذاریم موجبات تخریب فراوانی شده که آثار و عواقب جبران ناپذیری را از خود بجای خواهد گذاشت.

سپس فاطمی مدیر پشتیبانی توسعه کسب وکار بانک های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به تشریح عملکرد شرکت از ابتدای همکاری با بانک ایران زمین پرداخت و اظهار داشت: نظارت مستمر و بررسی آماری عملکرد نمایندگان استانی به عنوان مهمترین بخش تجزیه و تحلیل اطلاعات به شمار می آید و این مهم برای کلیه بنگاه های اقتصادی طرف قرارداد صادق بوده که به صورت ماهیانه گزارش آن به واحد های انفورماتیک بانک های طرف قرار داد ارسال می شود.
وی در ادامه با اشاره به آمار و اطلاعات استخراجی نوع پایانه های فروشگاهی منصوبه ابراز امیدواری کرد با تخصیص پایانه های جدید مشکلات حوزه اصفهان به حداقل برسد.

در بخش پایانی این جلسه درخصوص کاستی های نصب پایانه های فروشگاهی بی سیم در شهری های شهرضا، شاهین شهر، خمینی شهر وگلپایگان، نحوه جمع آوری دستگاه های کم کار و راهکار های فعالسازی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7703
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)