پنج‌شنبه 7 فوریه 2019 - 9:06

خودرو‌های پیش فروش چه زمانی تحویل داده می‌شوند؟

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر صمت، خودروسازان، سازمان‌های تعزیرات و بازرسی برای حل مشکلات صنعت خودرو خبر داد.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از برگزاری جلسه ای با حضور وزیر صمت، شرکت‌های خودروسازی، سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور به منظور حل مشکلات صنعت خودرو خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از فارس، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات خودروسازی و آغاز مجدد پیش فروش خودرو، گفت: جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌های خودروسازی، سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به منظور حل مشکلات صنعت خودروسازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درصدد است مشکلات خودروسازی کشور به حداقل برسد و در این زمینه تمام توان خود را به کار خواهد بست؛ در جلسه مذکور راهکارهای لازم برای رفع مشکلات صنعت خودروسازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات خودروهای پیش فروش شده قابل حل است، اظهار کرد: بخش اعظم مشکلات این حوزه حل و مقرر شد خودروهای پیش فروش شده با قیمت‌های قبلی به خریداران تحویل داده شود؛ در یک جدول زمانبندی تا پایان خرداد ماه محصولات خریداری شده به مردم تحویل داده می شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه جلسه بررسی راهکارهای لازم برای حل مشکل خودروسازی و پیش فروش خودروها چه زمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی مجلس شورای اسلامی این جلسه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)