چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 12:19

بازدید مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن از کارخانه‌های خراسان رضوی

حسین مهری از شرکت های الکترواستیل، مهتا توس، نیان الکترونیک، پارس سامان ایرانیان و سیم و کابل مشهد بازدید کرد و برای حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

حسین مهری عنوان داشت: تولید کنندگان مهم ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی هستند و تسهیل روند سرمایه گذاری، توسعه شاخص کسب‌وکار و رفع موانع تولید از مهم‌ترین سیاستهای بانک صنعت و معدن است.

به گزارش نگاه اقتصادی از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری مدیر عامل و رییس هیأت مدیره این بانک که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به خراسان رضوی سفر کرده است به اتفاق هیأت همراه از واحدهای صنعتی این استان بازدید می کند.

مهری با اشاره به نقش تأثیر گذار این بانک در عرصه صنعت و اهمیت حفظ و تقویت اشتغالزایی در کشور، بر ضرورت رفع مشکلات کارآفرینان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و قابلیت های این استان در بخش های صنعتی، معدنی و گردشگری، سرمایه گذاری در این حوزه ها از توجیه مناسبی برخوردار است و لازم است از واحدهای تولیدی که به دلیل مشکلات نوسانات ارز و کمبود نقدینگی دچار مشکل شده اند، حمایت ویژه داشته باشیم.

وی افزود: این بانک برای تخصیص مناسب اعتبار در شرایط کنونی اقتصاد کشور در نظر دارد با بهره گیری از دانش روز و با تکیه بر اهلیت و صلاحیت متقاضیان دریافت تسهیلات در راستای تسهیل فرآیند خدمت رسانی حرکت کند و تمهیداتی برای کاهش زمان بررسی و ارزیابی اعتباری اندیشیده شده به صورتی که اختیارات شعب و سرپرستی ها افزایش یافته است تا از میزان بوروکراسی اداری در این مرحله کاسته شود و طرح های صنعتی به سرعت به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: در ساختار جدید این بانک، فرآیندها در واحدهای ستادی و شعب بصورت کاملاً یکپارچه و مرتبط دیده می شود و واحدهای ستادی بیشتر به عنوان بخش کنترلی و نظارتی عمل می کنند و با اجرای برنامه توانمندسازی شعب و عارضه یابی واحدهای تولیدی، مشتریان در استان محل اجرای طرح قادر به پیگیری درخواست های خود هستند.

وی از شرکت های الکترواستیل، مهتا توس، نیان الکترونیک، پارس سامان ایرانیان و سیم و کابل مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت این واحدها قرار گرفت و برای حل مشکلات آنان قول مساعد داد.

دیدار با استاندار، کارکنان شعب، بازدید از ساختمان سرپرستی استان و طرح های سامان داروی هشتم و الکتریک خودروی شرق از دیگر برنامه های سفر امروز مدیر عامل به خراسان است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7922
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)