چهارشنبه 6 فوریه 2019 - 14:38

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در استان هرمزگان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان هرمزگان در زمینه تولید صنعتی، لجستیک و تأمین زنجیره ارزش از شرایط و مختصات مناسبی برخوردار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان هرمزگان در زمینه تولید صنعتی، لجستیک و تأمین زنجیره ارزش از شرایط و مختصات مناسبی برخوردار است.

به گزارش نگاه اقتصادی روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (ایزیپو)، محسن صالحی‌نیا در حاشیه آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ طرح صنعتی، معدنی و تجاری استان هرمزگان در یک نشست خبری افزود: امسال برای نخستین بار عملیات اجرایی دو شهرک خصوصی در حوزه پتروشیمی و صنایع معدنی در هرمزگان آغاز شده است که خود نویدبخش تحولات اقتصادی در این استان و حتی کشور است.

‎وی اضافه کرد: در ادامه افتتاح پروژه‌های اقتصادی، در آینده نزدیک جمعی از مسئولان عالی‌رتبه کشور به هرمزگان سفر خواهند کرد و فاز دیگری از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس را افتتاح و عملیات اجرایی چهار شهرک صنعتی نیز آغاز خواهد شد.

‎مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران سرمایه‌گذاری را یکی از شاخصه‌های توسعه‌ یافتگی عنوان و اظهار امیدواری کرد با مشارکت بخش خصوصی و بانک‌های عامل، این طرح‌ها در آینده نزدیک به ثمر برسند.

صالحی‌نیا بیان داشت: استان هرمزگان همواره در فعالیت‌های اقتصادی پیشرو بوده و امروز به‌صورت همزمان شاهد بهره‌برداری و عملیات احداث ۴۳ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با اعتبار هفت هزار و ۱۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت هزار و ۳۹۵ نفر بودیم که نویدبخش تحولات اقتصادی مثبتی در این استان است.

وی با اشاره به این‌که استان هرمزگان در سال جاری رتبه نخست سرمایه‌گذاری در بخش مجوزهای صادره در کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار امیدواری کرد با تأمین زیرساخت‌ها و منابع مالی لازم، در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، اقدامات راهگشا و اثربخش به‌عمل آید.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست خبری گفت: بهره‌برداری و آغاز عملیات احداث همزمان ۴۳ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در این استان، نشان از پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در این منطقه دارد.

فریدون همتی افزود: امیدواریم در جنگ اقتصادی پیش رو نیز با کار و تلاش، سازندگی و عمران و آبادانی مشکلات مردم را کاهش دهیم و با این ابزار بتوانیم دشمن را وادار به عقب‌نشینی و خوار و ذلیل کنیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در این مقطع حساس و جنگ بزرگ اقتصادی، ملت ایران همچون گذشته به پیروزی دست یابد و در سایه رهبری و حمایت دولت، این کشور هر روز بهتر از روز قبل باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=7929
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)