چهارشنبه 13 فوریه 2019 - 18:40

تقدیر عضو کمیسیون انرژی مجلس از کارنامه سی‌ساله دانشگاه پیام نور

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سال ۹۸ کارنامه علمی دانشگاه پیام نور طی ۳۰ سال گذشته درخشان بوده است.

سیدعلی ادیانی‌؛ نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد استان با محمود شیخ‌الاسلامی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در ابتدای این دیدار، شیخ‌الاسلامی گزارشی از چهار واحد مستقر در حوزه انتخابیه قائم شهر و سوادکوه را ارائه داد.

عضو هیأت‌رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه دانشگاه پیام نور و همچنین با اشاره به دستاوردهای ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی ایران گفت: کارنامه علمی دانشگاه پیام نور در این مدت درخشان بوده است.

وی با اشاره به لزوم بهره گیری از جوانان متعهد، متخصص و دارای انگیزه گفت: برخی مدیران می خواهند در منصب فقط بمانند و بی‌برنامه، فاقد تحرک و روزمره هستند که جزو آفات نظام مدیریتی جامعه محسوب می‌شود.

ادیانی در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده و تاثیرگذار دانشگاه پیام نور در توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور تصریح کرد: تنها دانشگاه دولتی در سطح حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ دانشگاه پیام نور است و مجلس از طرح ها و برنامه های توسعه ای دانشگاه پیام نور حمایت همه‌جانبه می‌کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)