یکشنبه 17 فوریه 2019 - 17:24

توسعه همکاری سازمان توسعه تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی تهران

جلسه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با رییس سازمان توسعه تجارت برای به‌کارگیری تدابیر ویژه برای صادرات از شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد.

جلسه مشترک رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با معاون وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت به منظور توسعه همکاری‌های فی‌مابین و به‌کارگیری تدابیر ویژه برای صادرات از شهرک‌های صنعتی استان تهران برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، صابر پرنیان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در دیدار با محمدرضا مودودی، معاون وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: وجود واحدهای صنعتی صادراتی و مستعد صادرات در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان تهران این الزام را ایجاد ‌می‌کند تا برنامه‌های ویژه حمایتی برای توسعه صادرات آنها تهیه و اجرا شود.

پرنیان با تبیین ظرفیت مناسب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران بر آمادگی خود برای همکاری‌های مشترک تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های مناسب تولید و صادراتی در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران وجود دارد که می توان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تولید، اشتغال و رونق فضای کسب‌وکار بهره گرفت.

وی با تاکید بر ایجاد هماهنگی بین دستگاهی ادامه داد: حمایت از صادرات صنایع کوچک و متوسط در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و این مهم اجرا نمی‌شود مگر اینکه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

* تدابیر ویژه برای ارتقای صادرات

محمدرضا مودودی معاون وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت نیز در ادامه این نشست با استقبال از تعامل و همکاری‌های مشترک فی‌مابین اظهار کرد: استفاده مناسب از ظرفیت‌های نهادهای مختلف باعث هم‌افزایی در خدمت‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه سازمان توسعه تجارت برای ارتقای صادرات واحدهای صادرات‌گرا تاکید کرد:در قالب یک استراتژی و برنامه مشخص برای استفاده بهینه از منابع در تحقق اهداف ضروری و توسعه صادرات از واحدهای صنعتی و تولیدی پیشروی خواهیم کرد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر شد تفاهم‌نامه‌ مشترکی بمنظور انجام همکاری‌های آتی امضا شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8125
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)