دوشنبه 18 فوریه 2019 - 19:09

بازدید مدیراستانی بانک ایران‌زمین از کارخانه اختر لبن تبریز

مدیریت شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به اتفاق معاون اجرایی، معاون مالی و اداری و رئیس شعبه مرکز از کارخانه اختر لبن تبریز بازدید کردند.

مدیریت شعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل به اتفاق معاون اجرایی، معاون مالی و اداری و رئیس شعبه مرکز از کارخانه اختر لبن تبریز بازدید کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران‌زمین، در راستای حمایت از تولید داخلی، مشتری مداری و ارج نهادن به فعالیت و مساعی شرکت اختر لبن در ایجاد اشتغال در استان علی شهرود، مدیرشعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران زمین از کارخانه اختر لبن استان تبریز بازدید و با مدیر عامل کارخانه آقای شهرام برادران ماشینچی گفت‌وگو کردند.

در ابتدا مدیرعامل کارخانه به تشریح و تبین فعالیت های کارخانه در زمینه تولید محصولات لبنی از جمله پنیر لیقوان با قدمتی حدوداً ۲۰ ساله پرداخته و اظهار داشت: که این محصولات به اقصی نقاط کشور و همچنین به برخی کشور های همجوار و همسایه از جمله بازار هدف که کشور های عربی است صادر می‌شود.

در ادامه این بازدید، مدیر شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران‌زمین، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل این کارخانه برای ایجاد اشتغالزایی در منطقه، خواستار گسترش همکاری فی مابین بانک و کارخانه اختر لبن شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8188
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)