سه‌شنبه 19 فوریه 2019 - 12:24

منابع انسانی؛ مهمترین عامل کسب برتری نسبت به رقبا

جلسه هم‌اندیشی مدیران و کارکنان استان‌های البرز، قزوین و زنجان بانک ایران‌زمین با هدف بررسی عملکرد شش‌ماهه برگزار شد.

جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه، کارکنان و متصدیان شعب استان‌های یاد شده با هدف بررسی عملکرد شش‌ماهه برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران زمین، ایرج رئیسی مدیر منطقه‌ای این بانک با اشاره به اهمیت منابع انسانی اظهار داشت: مهمترین عامل کسب برتری نسبت به رقبا برای هر سازمانی منابع انسانی است. داشتن فرهنگ سازمانی و تعهد کامل به مشتری یکی از اساسی ترین مسائلی است که باید در شعب سرلوحه کار همکاران قرار گیرد.

وی افزود: شغل بانکداری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مشاغل است و کارکنان سازمان باید فلسفه خدمت به مشتری را دائماً در خود تقویت و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند.

رییسی در ادامه در خصوص عوامل موثر بر رضایت مشتری و نحوه عملکرد متصدیان امور بانکی در جذب مشتری و ایجاد حس وفاداری سخنانی را ایراد کرد.

مدیر منطقه ای بانک ایران زمین یکی از شروط لازم برای حفظ مشتری و به تعبیری اولین و آخرین معیار رضایت مشتری را برآورده ساختن انتظارات او دانست و گفت: ابتدا باید انتظارات مشتریان شناسایی شوند، سپس در کوتاه ترین زمان آن‌ها را برآورده ساخت.

رییسی در خصوص اهداف برگزاری جلسات اینچنینی گفت: این جلسات ضمن ایجاد حس صمیمیت بین شعب و مدیریت و تقویت انگیزه در بین همکاران صف و مدیریت باعث از بین رفتن حس روزمرگی در بین همکاران و به وجود آمدن حس رقابت سالم در آنان می شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8258
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)