پنج‌شنبه 21 فوریه 2019 - 11:31

آمادگی کامل بانک کشاورزی برای تسهیلات‌دهی به دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی کامل بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

روح‌‌الله خدارحمی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و هیات همراه روز چهارشنبه اول اسفند ۱۳۹۷ طی نشستی تخصصی با علی وحدت، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی وابسته به نهاد ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مشترک بین بانک و این صندوق را بررسی کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان تهران، دراین نشست خدارحمی طی سخنانی اظهارداشت: از طرح‌های جدید و تحول آفرین شرکت های دانش بنیان استقبال می کنیم.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح‌های روزآمد در بخش کشاورزی در کشور از اعلام آمادگی کامل بانک کشاورزی برای همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

درادامه این جلسه، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن ارائه آماری از عملکرد سایر کشورها درخصوص بهره‌گیری از فناوری‌های جدید اظهار داشت: امکان پیشرفت و رقابت و حتی پیشی گرفتن از کشورهای پیشرفته در ایران امکان‌پذیر است.

درخاتمه خدارحمی از حمایت مالی بانک از ایده‌ها و طرح‌های نوین، به‌ویژه در زمینه هوشمندسازی سیستم‌های آبیاری بخش کشاورزی برای صرفه‌جویی در مصرف آب خبر داد.

شایان ذکر است در این نشست، مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی، رییس اداره کل بانکداری شرکتی، مدیر ستادی بانک در استان تهران و معاونان این مدیریت، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)