پنج‌شنبه 21 فوریه 2019 - 11:39

دریافت جایزه ملی تحول دیجیتال توسط صندوق بیمه کشاورزی

در آیین برگزاری سومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، صندوق بیمه کشاورزی به سبب اجرای جامع، برخط و نظام‌مند امور جاری نظام بیمه کشاورزی، تندیس نوآوری دیجیتال را کسب کرد.

در آیین برگزاری سومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال ، صندوق بیمه کشاورزی به سبب اجرای جامع، برخط و نظام مند امور جاری نظام بیمه کشاورزی ، تندیس نوآوری دیجیتال را کسب کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق بیمه کشاورزی موفق شد در شب تحول دیجیتال ایران که با حضور مقامات کشوری و فعالان حرفه ای و دانشگاهی حوزه تحول دیجیتال کشور روز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، جایزه ملی تحول دیجیتال را کسب کند.

بر اساس این گزارش، در این شب که با قدردانی از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال همراه بود، نخبگان کشور از رویای ایران دیجیتال و چالش های عمده تحقق آن آگاه شدند.

این گزارش می افزاید: در سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال که ده ها شرکت و شخصیت حقوقی صاحب نام در عرصه فناوری های نوین شرکت داشتند، پس از ممیزی و بررسی های فنی، صندوق بیمه کشاورزی با شعار «به‌سوی ایران دیجیتال» به عنوان دستگاه شایسته، معرفی و تندیس قدردانی توسط دانشگاه تهران- به عنوان قطب علمی کشور- به دکتر حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور اهداء شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8269
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)