شنبه 8 جولای 2017 - 2:48

تحقق ۹۸ درصدی برنامه تولید خودرو

عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی مرکز تست جاده‌ای ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد و آسفالت جاده تا اواسط آبان‌ماه امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

تحقق ۹۸ درصدی برنامه تولید خودرو

در پنجاه و یکمین نشست شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان شد ۹۸ درصد برنامه تولید خودرو در یک‌ماه گذشته محقق شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از شاتا، سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو اظهار کرد: پیش بینی تولید امسال خودرو در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه بوده است. که در ماه گذشته ۹۸ درصد برنامه ماهانه تولید خودرو محقق شده و در مجموع در سه ماهه سالجاری ۸۸ درصد برنامه تولید تحقق‌یافته است.

امیرحسین قناتی تصریح کرد: در این نشست پیش‌بینی تولید در سال ۱۳۹۶ و نیز گزارش تولید سه ماهه اول امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه شد.

وی گفت: بر اساس آمار ارائه‌شده در سه‌ماهه اول سال‌جاری در مجموع ۳۰۶ هزار و ۵۴۵ دستگاه خودرو تولید شده است که رشد ۱۵٫۲ درصدی افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو اظهار کرد : در ادامه نشست پنجاه و یکم شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو، گزارش پیشرفت کار مرکز آزمون جاده‌ای ارائه و مشخص شد که در ارتباط با performanse (تست جاده عملکردی خودرو) نسبت به گزارش ارائه شده در جلسات قبل پیشرفت مناسبی وجود داشته است.

قناتی همچنین افزود: در این جلسه عنوان شد که طبق پیش‌بینی برنامه عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی ظرف یک ماه آینده به پایان می‌رسد و آسفالت جاده تا اواسط آبان‌ماه سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: در ادامه نشست، گزارش شرکت فرانسوی FEIV در خصوص آموزش مدیران صنعت خودروسازی ارائه شد و هر یک از اعضا سوالات و نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت پیشنهاد شد، یک شرکت مشترک برای کار تأسیس کنیم و یا از طریق شرکت FEIV بحث آموزش انجام شود.

در ادامه نشست پنجاه و یکم شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر صنعت خودرو در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، انجمن‌های تخصصی و شرکت‌های خودروساز و سازمان مدیریت صنعتی برای استفاده از تجربیات و نحوه همکاری با شرکت FEIV تبادل نظر کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=832
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)