شنبه 8 جولای 2017 - 13:36

ایران؛ میزبان کارگاه بین‌المللی اینترنت اشیا

دوره آموزشی بین‌المللی و کارگاه تخصصی اینترنت اشیا به میزبانی دانشکده پست و مخابرات و تحت نظارت اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می‌شود.

ایران؛ میزبان کارگاه بین‌المللی اینترنت اشیا

دوره آموزشی بین‌المللی و کارگاه تخصصی اینترنت اشیا به میزبانی دانشکده پست و مخابرات و تحت نظارت اتحادیه جهانی مخابرات و با حضور مدرسان بین المللی و رییس گروه مطالعاتی اینترنت اشیا و شهرهای هوشمند ITU، به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش نگاه اقتصادی، به دنبال برگزاری موفق دوره‌های آموزش بین المللی توسط دانشکده پست و مخابرات و تحت نظارت ITU با عناوین «توسعه نقشه راه پهن باند سیار» و «مولفه‌های اقتصادی مدیریت طیف» با حضور بازیگران حوزه ICT از کشورهای آسیا اقیانوسیه، سومین دوره آموزشی تحت عنوان «اینترنت اشیا» برای نخستین بار و برای کشورهای منطقه آسیا اقیانوسیه از صبح شنبه ۱۷ تیرماه جاری در محل هتل اسپیناس تهران برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در حین برگزاری این دوره، پنلی به عنوان پنل اختصاصی ایران نیز برپا شده و تجارب و دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری کشور، در حوزه اینترنت اشیا، به همراه رونمایی از تجهیزات مرتبط، انجام می شود.

دانشکده پست و مخابرات به عنوان عضو آکادمیک اتحادیه جهانی مخابرات، در پی شکل‌دهی هاب آموزشی ICT در منطقه است که برگزاری این دوره‌های تخصصی بین المللی، هم در این راستا انجام می‌شود

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=839
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)