دوشنبه 25 فوریه 2019 - 14:49

تحقق برنامه ۱۴۰۰میلیاردی سال۹۷ بیمه کوثر

یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق‌ بیمه تولیدی پیش‌‌بینی‌شده سال۹۷ بیمه ‌کوثر در بهمن‌ماه با رشد ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد.

یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق‌‌بیمه تولیدی پیش‌‌بینی شده سال۹۷ شرکت بیمه ‌کوثر در بهمن ماه با رشد ۴۱درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط‌عمومی و اعلام مدیر برنامه‌‌ریزی و توسعه شرکت بیمه‌کوثر، هدف‌گذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو موجب شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل سهم رشته شخص‌ثالث و حوادث راننده از ۴۶درصد به ۳۷درصد کاهش یابد.

محسن آصفی گفت: از ابتدای سال‌جاری رشته‌های حوادث، مهندسی، آتش‌سوزی و باربری شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد ۱۸۹، ۱۶۳، ۱۲۶ و ۱۲۵ درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را میان سایر رشته‌ها داشته­‌اند.

وی با بیان اینکه در مدت یادشده، ۸۰۵میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت شده است، خاطرنشان‌کرد: از مجموع خسارت‌های پرداختی، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۵۲درصد، سهم بیمه درمان ۱۹درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۴درصد و نسبت خسارت بیمه‌کوثر در این مدت ۵۷درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲واحد کاهش داشته است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)