شنبه 2 مارس 2019 - 16:20

اعطای وام برای خرید موتورسیکلت‌های سازگار با محیط زیست

بانک قرض‌الحسنه مهر با همکاری شرکت ملی پست و شرکت نیرو محرکه، وام قرض‌الحسنه خرید موتورسیکلت‌های سازگار با محیط زیست ارائه می‌کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های خود باهدف حفظ محیط زیست و نیز به منظور حمایت از تولید ملی، با همکاری شرکت ملی پست و شرکت نیرو محرکه، تسهیلات قرض الحسنه خرید موتورسیکلت های سازگار با محیط زیست ارائه می کند.

به گزارش نگاه اقتصادی، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر با اشاره همکاری صورت گرفته بیان داشت: با توجه به ضرورت حرکت بیش از پیش در مسیر بانکداری سبز و حفظ محیط زیست پایدار، بانک قرض الحسنه مهر ایران در برنامه ای تحت عنوان اعطای وام سبز قرض الحسنه، با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت تولیدی نیرومحرکه، به معرفی شدگان شرکت پست، تسهیلات خرید موتورسیکلت های سازگار با محیط زیست اعطا می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: بر اساس این تفاهم نامه، بانک قرض الحسنه مهر ایران به ۴۳۰۰ نفر از موزعین معرفی شده توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، تسهیلات قرض الحسنه خرید موتورسیکلت ۱۵۰ سی سی از شرکت تولیدی نیرومحرکه اعطا می کند که اعتبار این تفاهم نامه در فاز نخست، مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال است.

دکتر مرتضی اکبری خاطرنشان ساخت: تسهیلات اعطایی برای خرید یک دستگاه موتورسیکلت انژکتوری مطابق با استاندارد یورو ۴ است که بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.

وی همچنین اذعان داشت: همواره حفظ محیط زیست و حرکت در مسیر بانکداری سبز از جمله اولویت های بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده و به این منظور اقداماتی چون سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، اتصال به پایگاه استعلام هویت سازمان ثبت احوال به منظور حذف فرم های کاغذی، مشارکت در تامین مالی بهسازی سیستم بازچرخانی آب (فاضلاب) و مواردی از این دست را انجام داده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: همچنین در راستای سیاست های مسئولیت اجتماعی، پاکسازی جاده ها و مناطق گردشگری به مناسبت های مختلف توسط همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت پذیرفته است.

دکتر اکبری در ادامه با تیین برنامه های پیش رو اعلام کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان از محیط زیست پایدار، تقویت روزافزون بانکداری الکترونیک را از سویی و از سویی دیگر پرداخت تسهیلات برای احداث گلخانه در نقاط بد آب و هوا و دارای ریزگرد را در دستور کار خود قرار داده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8639
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)