شنبه 2 مارس 2019 - 8:57

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین (+شرایط‌ نقد و اقساط)

بانک ایران‌زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را با شرایط نقد یا نقد و اقساط در قالب قرارداد‌های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

بانک ایران‌زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد یا نقد و اقساط در قالب قرارداد‌های رایج از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش نگاه اقتصادی، متقاضیان برای دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» در تهران به آدرس: بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران‌زمین، طبقه اول، واحد ۹، مدیریت مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ذیل مراجعه و پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ از طریق پست پیشتاز دو قبضه به آدرس تهران بلوار میرداماد، نبش شمس تبریزی شمالی، ساختمان بانک ایران‌زمین، طبقه اول، واحد ۹، مدیریت مهندسی و املاک کدپستی: ۱۹۱۹۹۱۳۸۵۳ ارسال نمایند. بازگشایی پاکت‌ها در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ رأس ساعت ۱۱:۳۰ صبح در ساختمان بانک ایران زمین (بلوار میرداماد) انجام خواهد شد و حضور شرکت‌کنندگان در جلسه بازگشایی با هماهنگی قبلی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ بازگشایی پاکت‌ها صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

* توضیحات:

– مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی است که باید به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ و شماره شبا IR500690019801300122559002 به‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز شود.

– شرکت کنندگان مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال (به حساب کارمزد فروش اسناد به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ به‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین) واریز، فیش را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.)

– رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می‌باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم گردد.

– کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش کلیه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها و یا تکمیل کلیه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام کلیه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر می‌باشد.

– اعلام اسامی برندگان به نیمه دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ موکول می‌گردد.

– بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می‌باشد.

– درصورت مساوی بودن قیمت پیشنهادی اولویت فروش با شرایط نقدی می‌باشد.

– در پیشنهادهای خرید بصورت نقد و اقساط صرفاً بالاترین قیمت ملاک بوده و افزایش پیش پرداخت و کاهش مدت بازپرداخت اقساط ملاک تعیین برنده نمی‌باشد.

– هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌گردد.

شرایط فروش به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

الف: شرایط فروش املاک به صورت نقدی

درصورت خرید نقدی ۱۰ درصد تخفیف نسبت به مبلغ پایه مزایده به خریدار/ خریداران داده خواهد شد.

ب: شرایط‌ فروش املاک به صورت نقد و اقساط

ردیف
مدت بازپرداخت اقساط
شرایط پرداخت
میزان تخفیف
نسبت به مبلغ پایه مزایده
ب-۱
۱۲ ماه
حداق۵۰ درصد نقد + ۵۰ درصد اقساط بدون سود
۵ %
ب -۲
۲۴ ماه
حداقل۵۰ درصد نقد + ۵۰ درصد اقساط بدون سود
ب – ۳
۳۶ ماه
حداقل ۳۰ درصد نقد + ۷۰ درصد اقساط با نرخ سود ۱۸ درصد
فایل های پیوست
لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8661
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)