شنبه 2 مارس 2019 - 13:18

نقش مهم شبکه فروش در گسترش طرح ملی “مهر دانا”

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، نقش شبکه فروش در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهر دانا و تمرکز بر شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، نقش شبکه فروش در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهر دانا و تمرکز بر شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و خواستار بهره‌گیری همکاران از هنر و تکنیک فروش در سطح استان‌ها شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در جمع برخی از نمایندگان این شرکت، فروش بیمه را نوعی تکنیک دانست و با اشاره به اینکه باید از این هنر استفاده صحیح کنیم، افزود: طرح مهر دانا طرح بسیار مطلوب و تاثیرگذاری از لحاظ اقتصادی محسوب می‌شود که کار کارشناسی فراوانی روی آن انجام شده است.

وی، بیمه، بانک، شبکه فروش و مردم را چهار بخش منتفع شده از این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر وسیعی از جامعه از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند، لذا ضرورت دارد برای اجرای کامل و موفقیت آمیز آن تمامی شعب و دفاتر نمایندگی بیمه دانا درسراسر کشور بسیج شده و در جهت گسترش و نهادینه شدن آن تلاش بیشتری کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازنگری. در برخی سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را موجب رفع بسیاری از مشکلات دانست و افزود: بیمه دانا یک تیم جوان و حرفه‌ای است و انتظار ما هم این است که اتفاقات جدید و مثبتی بزودی در این شرکت رخ دهد که اثرات آن را روی پرتفوی شرکت شاهد باشیم.

حسینی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های زیادی در استان آذربایجان شرقی هم از نظر آموزش و هم دانش فنی وجود دارد، بیان کرد: صنعت بیمه این استان در بحث پس انداز سرآمد کشور است، لذا ضرورت دارد یک بازنگری در سطح استان‌ها صورت گیرد تا از این طریق دانش خود را به اشتراک بگذاریم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)