یکشنبه 3 مارس 2019 - 14:38

رکورد سالیانه جذب مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر شکست

با جذب بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر سپرده گذار، رکورد سالیانه جذب مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر شکست و ۴میلیون و ۲۸۰هزار نفر تسهیلات گرفتند.

استقبال از خدمات بانکی و تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باعث شد تا روند جذب مشتری در این بانک در سال جاری رکورد بزند.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از اقتصادآنلاین، مجموع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان بهمن ماه سال جاری به تعداد ۶میلیون و ۶۱۳هزار و ۳۱۶ نفر رسید. این در حالی است که طی بیش از ۱۱سال فعالیت بانک، سال جاری رکورد جذب مشتری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شکست و بیش از یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر تنها تا پایان بهمن ماه به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

بر اساس این گزارش از ابتدای فعالیت بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری، بیش از ۴میلیون و ۲۸۰هزار فقره تسهیلات بانکی پرداخت شده است که مجموع مبالغ پرداختی بالغ بر ۳۳۷هزار میلیارد ریال است.

شایان ذکر است؛ اینترنت بانک، همراه بانک، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت جهیزیه، تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیر و تکمیل مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن، تسهیلات قرض‌الحسنه درمان، تسهیلات قرض‌الحسنه کسبه و صنوف، راه‌اندازی سامانه افتتاح حساب آنلاین، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه معدل حساب، خرید شارژ، سامانه تسهیلات آنلاین، تلفن بانک، اس ام اس بانک و ارائه طرح های اعتباری پیوند مهر ایران، تسهیلات امتیازی مهر ایران، اندوخته بانوان مهر ایران، اندوخته خانواده مهر ایران، حمایتی فرد حقیقی و طرح ۲ در یک و طرح‌های مسئولیت اجتماعی رویش باور و همیاران مهر از جمله مهم‌ترین خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که همگام با جدیدترین فناوری‌های نوین بانکی به مشتریان وفادار این بانک عرضه می‌شود.

نکته جالب توجه در روند فعالیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران میزان مطالبات معوق بانک است چنانچه حجم این مطالبات نسبت به میزان تسهیلات پرداختی در پایان سال۱۳۹۵ عدد ۱.۱۵درصد، در پایان سال۹۶ عدد ۰.۹درصد و تا تاریخ ۱۳۹۷.۱۱.۳۰ (به‌رغم مشکلات عدیده و نوسانات اقتصادی امسال) عدد ۱.۱ درصد است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)