یکشنبه 3 مارس 2019 - 16:56

متخصصین از بانک تجارت تسهیلات می‌گیرند

بانک تجارت به‌منظور رفع نیازهای متخصصین حوزه‌های مختلف از طرح متخصصین رونمایی کرد.

بانک تجارت به‌منظور رفع نیازهای متخصصین حوزه‌های مختلف از طرح متخصصین رونمایی کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، پزشکان، وکلا، مهندسین، دفترداران اسناد رسمی و سایر انصاف دارای تخصص‌های ویژه به منظور توسعه فعالیت‌ها و افزایش بازدهی از توان تخصصی مجموعه خود معمولا نیاز به سرمایه‌ای برای تامین تجهیزات و سایر نیازهای طرح‌های توسعه‌ای خود دارند.

بانک تجارت با بررسی نیازهای متخصصین کشور در بخش‌های مختلف طرحی را طراحی کرده تا این گروه از فعالان اقتصادی کشور بتوانند تسهیلاتی با نرخ منعطف از این بانک دریافت و نیاز مالی خود را برطرف کنند.

پزشکان متخصص، دندانپزشکان و داروسازان دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی در این طرح می‌توانند تا سقف پنج میلیارد ریال و پزشکان عمومی دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی، وکلای دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ایران، مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سردفتران اسناد رسمی دارای پروانه سردفتری از کانون سردفتران تا سقف ۱٫۵ میلیارد ریال بسته به میانگین حساب خود از تسهیلات مرابحه بانک تجارت استفاده کنند.

مدت زمان سپرده‌گذاری در این طرح در سه بازه دو، سه و چهار ماهه و نرخ تسهیلات به دو صورت ۱۵ و ۱۸ درصد با مدت بازپرداخت ۶ ، ۱۲ و ۲۴ ماهه تا ۱۰۰ درصد میانگین سپرده‌گذاری تعیین شده است.

بانک تجارت پیش از این نیز به منظور تکمیل سبد تسهیلاتی مشتریان مختلف، طرح تسهیلات آنی و آنی پزشکان را با شرایط ویژه راه‌اندازی کرده که با استقبال از سوی مشتریان روبرو شده است.

مشتریان و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح تسهیلاتی متخصصین می‌توانند به شعب این بانک و یا صفحه ویژه این طرح در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کرده و در غیر این صورت با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8710
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)