سه‌شنبه 5 مارس 2019 - 21:29

تمرکز بر نیاز مشتریان؛ مزیت بانک صنعت‌ومعدن

مهری در بازدید از واحدهای تولیدی استان زنجان بر لزوم حمایت از کارآفرینان در شرایط تحریم تأکید کرد.

حسین مهری در بازدید از واحدهای تولیدی استان زنجان با تأکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان در شرایط تحریم اظهار داشت: افزایش کیفیت خدمات و رضایت خاطر مشتریان نیازمند تمرکز بر درک رفتار و شناسایی نیازهای آتی آنان و اخذ بازخورد مستمر از شعب بانک است.

به گزارش نگاه اقتصادی، پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل این بانک که به اتفاق هیأت همراه، به استان زنجان سفر کرده است، صبح امروز سه شنبه از شرکت های بهشت کویر آریانا در شهرک صنعتی کاسپین قزوین و پس از آن از شرکت های کیمیا زیست پارسیان در شهرک صنعتی نوآوران زنجان و نیک ریس در شهرستان ابهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت و موانع پیش روی این شرکت ها قرار گرفت.

شرکت بهشت کویر آریانا، تولید کننده لوله ها و اتصالات کامپوزیتی از نوع رزین اپوکسی تقویت شده با الیاف شیشه می باشد و شرکت کیمیا زیست پارسیان نیز در زمینه تولید دارو، تحقیق و توسعه برای ساخت داروهای جدید و مطالعه برای واردات وصادرات دارو فعالیت می کند.

شرکت نیک ریس نیز از شرکت های فعال در حوزه نساجی می باشد که سالانه ۷۲۰۰ تن نخ خام، ۱۲۰۰ تن نخ رنگ شده و ۴۸۰۰ تن پارچه بافته و تکمیل شده تولید می کنند.

وی همچنین در جمع کارکنان شعبه زنجان حضور پیدا کرده و ضمن ابراز رضایت از عملکرد شعبه بیان داشت: ضرورت دارد برخورد مناسب و توأم با سعه صدر با مشتریان در سرلوحه کار تمامی کارکنان بانک قرار گیرد زیرا مشتریان بانک صنعت و معدن عموماً از کارآفرینان بزرگ کشور هستند که مشغله های بسیاری در اداره شرکت ها در شرایط تحریم دارند و ضرورت دارد کارکنان بانک در نقش تسهیلگر، به رفع این موانع پرداخته و مرهمی برای آنها در این شرایط سخت باشند.

مهری عنوان کرد: استراتژی ما بهره گیری از شرکت های ابزاری مانند لیزینگ، صرافی و کارگزاری این بانک برای مساعدت به تولیدکنندگان در شرایط دشوار پیش رو است.

وی اظهار داشت: مهمترین برنامه ما در آینده جذب منابع است که از راه های وصول مطالبات، جذب سپرده های چهارگانه، توسعه خدمات بانکی، فروش اموال مازاد و استفاده از ظرفیت شرکت های ابزاری و پیگیری برای تأمین منابع از صندوق توسعه ملی در صدد تحقق آن هستیم.

مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن همچنین بر اولویت بانک در ارائه سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی جهت حفظ و افزایش ظرفیت عملی تولید تأکید کرد و ادامه داد: پس از آن اتمام طرحهای نیمه تمام و توجه به طرحهای توسعه ای از دیگر اولویتهای بانک تلقی می گردند و با توجه به پتانسیل کشور در بخش معادن، نیاز به فعالیت بیشتر در بخش معدن با توجه به رسالت بانک صنعت و معدن احساس می گردد.

وی گفت: بانکداری در دنیا از عملکرد شرکت های بزرگ تجارت الکترونیکی همچون آمازون تأثیر پذیر گشته و در مباحث مالی نیز روش های جدید همچون ارزهای رمز نگاری شده در حال جایگزینی است. بنابراین روش های سنتی بانکداری به تدریج در حال افول بوده و ما باید در این مسیر آمادگی لازم را کسب نماییم.

مهری افزود: بانکداری شرکتی به نیازها و خواسته های مشتریان از راه های مختلف همانند یکپارچگی اطلاعات در دنیا توجه دارد و ما باید روشهایمان را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به نقش پراهمیت شعب به عنوان آحاد در ارتباط با مشتری تصریح کرد: توانمندسازی شعب و سرپرستی ها و تفویض اختیارات بیشتر به آنان از اقدامات مهم انجام شده در بانک به شمار می رود تا شعب بتوانند در تصمیم گیری های مدیریت ارشد بانک مشارکت نموده و ایده های مناسبی را ارائه نکنند.

مهری خاطرنشان کرد: با توجه به حضور همکاران توانمند و متخصص با تحصیلات عالی در شعب یکی از مسائل مهم استفاده از تمام ظرفیت ها، توانمندی ها و تخصص این همکاران جهت ارایه خدمات به صنعتگران و ارتقاء سطح کیفی خدمات شعب می باشد و بر همین اساس نقش آموزش مستمر و انتقال تجارب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه این سفر از دیگر طرح های صنعتی این بانک در شهرستان ابهر و ساختمان جدید شعبه ابهر بازدید خواهد کرد و با کارکنان این شعبه در خصوص بهبود عملکرد و وضعیت طرح های تأمین مالی شده توسط این بانک به گفتگو خواهد نشست.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=8736
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)