چهارشنبه 12 جولای 2017 - 5:49

آب آشامیدنی نستله با طرحی جدید وارد بازار شد

این بطری‌ها کاملاً مطابق با نمونه‌های جهانی این محصول، با درهای ظریف‌تر و وزنی سبک‌تر به منظور جابه‌جایی و نگهداری بهتر طراحی شده‌اند.

آب آشامیدنی نستله با طرحی جدید وارد بازار شد

شرکت «نستله واترز ایرانیان»، تولیدکننده آب آشامیدنی پیورلایف اعلام کرد: ازاین‌پس این محصول در بسته‌بندی‌های جدید توزیع خواهد شد. این بطری‌ها کاملاً مطابق با نمونه‌های جهانی این محصول، با درهای ظریف‌تر و وزنی سبک‌تر به منظور جابه‌جایی و نگهداری بهتر طراحی شده‌اند.

به گزارش نگاه اقتصادی، بهبود طراحی بطری‌های آب آشامیدنی نستله پیورلایف را می‌توان در راستای تعهدات اعلام‌شده نستله ایران و قدمی دیگر از اقدامات این شرکت در پانزدهمین سالگرد فعالیتش در ایران و ساخت آینده‌ای سالم‌تر دانست.

علیرضا سرابچی، مدیرکل ارتباطات و سرویس‌های بازاریابی شرکت نستله ایران دراین‌باره می‌گوید: «نستله، بزرگترین شرکت جهان در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی، آب‌رسانی مناسب به بدن را با هدف ساخت آینده‌ای سالم‌تر برای همگان و به‌عنوان بخشی از تعهد جهانی خود ترویج می‌دهد. ظاهر جدید پیورلایف نیز در راستای دستاوردهای جدید بخش تحقیق و توسعه نستله شکل‌گرفته است. پیورلایف از دل بلندترین چشمه‌های رشته‌کوه البرز تامین و مطابق با استانداردهای بین‌المللی نستله عرضه می‌شود. نستله ضمن حفظ کیفیت محصولات مطابق با بالاترین سطوح جهانی، همواره خود را متعهد به مصرف‌کنندگان می‌داند.»

اظهر عثمان، مدیرعامل «نستله واترز ایرانیان» گفت: «نستله پیورلایف، پرفروش‌ترین آب نوشیدنی بسته‌بندی‌شده دنیا است. ما در راستای تعهدات جهانی خود و فراهم کردن آینده‌ای بهتر و سلامت‌تر برای مصرف‌کنندگان و جوامعی که در آن فعال هستیم، همواره می‌کوشیم تا کیفیت و امنیت محصولاتمان را ارتقا داده و نیز به پایداری محیط‌زیست کمک کنیم. بر همین اساس، باافتخار بسته‌بندی جدید نستله پیورلایف را به بازار ایران معرفی می‌کنیم.»

لازم به ذکر است اولین محصول نستله واترز، بزرگ‌ترین برند تولیدکننده آب‌های آشامیدنی در جهان در کارخانه‌ای واقع در پاکستان و در سال ۱۹۹۸ تولید شد. پس از موفقیت چشمگیر این برند، عرضه این محصول ابتدا در قاره اروپا و امریکا گسترش یافت و سپس به‌مرور در بازارهای جهانی معرفی شد. فعالیت نستله پیورلایف در کشور در سال ۱۳۸۷ در روستای پلور، استان مازندران آغاز شد.
محصولات آب آشامیدنی نستله پیورلایف در بطری‌های جدید ۱٫۵ لیتری و ۰٫۵ لیتری به بازار عرضه می‌شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)