دوشنبه 11 مارس 2019 - 9:56

پیاده‌سازی سیاست‌های اعتباری در بانک ملی ایران چگونه است؟

سیاست اعتباری بانک در سال جاری با توجه به سیاست های کلی و وضعیت منابع و مصارف بانک تدوین شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: سیاست اعتباری بانک در سال جاری با توجه به سیاست های کلی و وضعیت منابع و مصارف بانک تدوین شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمود شایان در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که هدف اعطای تسهیلات توسط بانک در سال جاری مشارکت در طرح های بزرگ و کارا و نیز اعطای تسهیلات کوتاه مدت به واحد های اقتصادی فعال تعریف شد، ادامه داد: اعطای تسهیلات خرد به منظور بهبود فرآیند گردش وجوه و تحریک تقاضا و نیز تسهیل فروش کالای شرکت های تولیدی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: استفاده از عقود خرید دین و ابزار هایی مانند گشایش اعتبار اسنادی ریالی و ارزی و ضمانت نامه ریالی و ارزی به عنوان ابزار جایگزین تسهیلات، در راستای افزایش درآمد غیر مشاع بانک و کاهش هزینه های مالی مشتریان جزو اولویت ها قرار گرفته و عملیاتی شده است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه قیمت تمام شده پول و هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی بانک نیز امسال با دقت رصد شد، اعلام کرد: اعطای تسهیلات در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، خروج از رکود، اشتغال فراگیر و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط و نیز اعطای تسهیلات سرمایه در گردش در تمام بخش های اقتصادی در اولویت بانک می باشد.

به گفته شایان، تأمین منابع برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های توسعه ای و نیز اعطای تسهیلات به بخش‌های کشاورزی و صادرات همواره در دستور کار بانک ملی ایران بوده است و همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)