سه‌شنبه 12 مارس 2019 - 21:42

معرفی مدل ارتباط صنعت و دانشگاه

مدل ارتباط صنعت و دانشگاه در دیدار جمعی از متخخصان این حوزه با ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ارائه شد.

مدل ارتباط صنعت و دانشگاه در دیدار جمعی از متخخصان این حوزه با ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ارائه شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، در این جلسه کیانی بختیاری ضمن معرفی رویکردهای جدید اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی دارای ۳۰۰ عضو هیات علمی است و با دانشگاه های بین المللی فرانسه، آلمان، کانادا و… همکاری دارد.

وی افزود: امسال آموزش مدیریت شرکت های کوچک و متوسط SME’s را با دانشگاه FHM آلمان آغاز و دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه را در سازمان راه اندازی کردیم و مدل ارتباط صنعت با دانشگاه را طراحی نمودیم که در نهادهای مرتبط مورد استقبال قرار گرفت.

کیانی بختیاری در ادامه به تشریح اهداف راه اندازی دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه در سازمان مدیریت صنعتی پرداخت و گفت: نقش سازمان مدیریت صنعتی تسهیلگری ارتباط بین نخبگان صنعت و دانشگاه است و با نهایی شدن مدل، آن را در مجامع ذیربط از جمله کمیسیون آموزش عالی ارائه می نماییم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: در سازمان، فرهنگ سازی و ادبیات سازی درخصوص صنعت ۴ و جامعه ۵ را آغاز کرده ایم و با همکاری شرکت هایی نظیر “مگفا” که پایلوت های هوشمندسازی شهرها و تحلیل کلان داده ها را شروع کرده اند، این مهم را پیش می بریم.

در این جلسه که منوچهر منطقی عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و جمعی از متخصصان صنایع دفاعی حضور داشتند، ضمن بحث در خصوص مگادایم های تغییر در سطح دنیا عنوان شد که یکی از چالش های صنعت روزآمد نمودن دانش و مهارت منابع انسانی این حوزه است که سازمان مدیریت صنعتی در این خصوص نقش مهمی ایفا می کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)