شنبه 16 مارس 2019 - 12:24

فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور

شورای عالی صنایع دریایی در نظر دارد فهرست تاییدشده تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات دریایی را در بخش‌های مرتبط منتشر کند.

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اعلام کرد: این شورا در نظر دارد فهرست تایید شده تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات دریایی را در بخش های مرتبط منتشر کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از مانا، سیامک سیدمرندی با بیان اینکه به منظور اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی داخلی، طرح کشوری شناسایی و ارزیابی توان کمی و کیفی فعالین داخلی حوزه دریایی از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح معرفی و به کارگیری تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر و صلاحیت دار کالا و خدمات دریایی در انجام پروژه های بزرگ دریایی کشور مانند طرح تحول صنعت دریایی و طرح جایگزینی شناورهای ناوگان سنتی و فرسوده کشور است.

وی درباره طرح فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور با اشاره به اینکه ارزیابی توان کیفی و کمی فعالین حوزه دریایی در بخش های مختلفی مانند حمل و نقل دریایی، بندر و خدمات بندری، ‌امور دریانوردی، صنایع کشتی سازی انجام می شود، خاطر نشان کرد: بخش های دیگری مانند سازه ها و تجهیزات فراساحلی، پرورش و صید آبزیان، استحصال منابع دریایی، علوم ، ‌آموزش و پژوهش های دریایی، محیط زیست دریایی، ‌گردشگری و ورزش های دریایی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی تاکید کرد: کلیه متقاضیان و اشخاص حقوقی داخلی اعم از بخش خصوصی و دولتی باید برای قرار گرفتن در فهرست تایید شده، اطلاعات مورد نیاز را به دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ارسال کنند.

به گفته رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور، متقاضیان تا پایان سال ۹۷ فرصت دارند اصل فرم و ضمایم آن را پس از امضای مدیر عامل و درج مهر شرکت ارسال کنند.

به گفته این مقام مسئول فرم مشخصات شماره یک در سایت اینترنتی www.iransea.ir در دسترس است.

سید مرندی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم ارسال اطلاعات درخواستی در موعد مقرر تعیین شده امکان درج نام شرکت در لیست شرکت های معتبر و دارای صلاحیت ( vendor list) در سال ۹۸ وجود نخواهد داشت.

به گفته وی، کلیه اطلاعات مالی متقاضیان محرمانه است و تنها به منظور اعتبارسنجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)