سه‌شنبه 19 مارس 2019 - 15:43

انتشار پیام‌های نوروزی مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره بانک دی

مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره بانک دی در پیام‌هایی جداگانه عید نوروز را تبریک گفتند.

مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره بانک دی در پیام‌هایی جداگانه عید نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال ۱۳۹۸را تبریک گفت.

متن پیام قربانی بدین شرح است:

«برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز

همکاران گرامی؛

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خدا در جهان هستی است که می توان با تماشای آن راهی به سوی معبود یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست.نوروز، ارمغان دگرگونی احوال طبیعت و پیام آور دوستی و ترنمی از عشق و زیبایی است.

از عهد باستان در میان ما ایرانیان آئین زیبای جشن آغاز سال مرسوم است لیک خوشا آنان که پایان سال خود را نیز جشن می گیرند. هم زمان با فرا رسیدن نوروز که تجلی گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجو است هر کسی باید بیاندیشد در سالی که گذشت ارزشمند ترین سرمایه، یعنی عمر خود را صرف چه کرده است.

خداوند متعال را شاکریم که توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. فرا رسیدن سال نو اگرچه پایان یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان است اما سرآغاز دیگری برای یک سال کوشش و خدمت گزاری مجدانه را رقم می زند.سالی که باید با امید به ساختن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان در راستای تحقق اهداف متعالی بر تلاش خویش بیفزاییم.

بر خود واجب می دانم که از تلاش های دلسوزانه شما همکاران ارزش آفرینم در سالی که گذشت کمال قدردانی را داشته باشم و باید بگویم عملکرد موثر شما موجب شده است که هم زمان با جشن آغاز سال نو بتوانیم پایان سال خود را نیز جشن بگیریم. در سال ۱۳۹۷ به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدرشاهد دستاوردهای چشمگیری برای بانک ارزش آفرین دی بودیم.

کاهش بهای تمام شده پول، وصول مطالبات، تمرکز بر تعیین تکلیف پرونده های معوق و مشکوک الوصول، بازگشایی نماد بانک و حمایت از قیمت سهام، کسب رتبه برتر امنیت در حوزه بانکداری الکترونیک و … را از جمله مهم ترین دستاوردهای بانک در سال ۱۳۹۷ می توان برشمرد که بی تردید، بدون تلاش و مجاهدت شما همکاران عزیز تحقق آن ها میسر نمی‌شد.

در طلیعه سال جدید، همراه با بهترین آرزو ها برای خانواده بزرگ گروه مالی دی از همکاران عزیزم می خواهم با بهره گیری از ظرفیت های بانک، همت و تلاش خود را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل و رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی کشور به کارگیرند و با حرکت در مسیر خط مشی های تعیین شده در سند استراتژیک بانک تا افق ۱۴۰۰ برای تحقق سودآوری پایدار و باکیفیت و ارتقای رضایتمندی ذینفعان اهتمام ورزند.

امید است که سال پیش رو، سال عزت و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.»

در همین حال، رضا سهم‌دینی، رییس هیأت‌مدیره بانک دی با صدور پیامی فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ را تبریک گفت.

متن پیام سهم‌دینی بدین شرح است:

«نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

سال نو با نسیم جان نواز بهاری،‌ دست عنایت خدا است که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد.بهار در دگرگونی فصل ها از راه می رسد تا رویش را معنا کند و با تامل در آن به یاد می آوریم چشمه مهر و محبت ایزد متعال همواره به سوی آدمیان و تمام موجودات عالم سرازیر است.

نوروز، جشن تحول به احسن الحال ، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم پیمانی ، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان ، جشن پیوند با گذشته و زنده نگهداشتن هویت و فرهنگ ایرانی- اسلامی این مرز و بوم است.

خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش ، علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان با همت و همکاری شما خوبان توانستیم در سالی که گذشت قدم هایی موثر و موفق در راستای توسعه و پیشرفت بانک ارزش آفرین دی برداریم. ما ابتدای هر سال هم پیمان می شویم و با مدد از خداوند متعال و الهام از طبیعت، تلاش و کوشش می نماییم تا در پایان سال به عملکرد خود افتخار نماییم و بگوییم هر چه در توان داشتیم برای آبادانی و سربلندی ایران اسلامی عزیز در حوزه فعالیت خود انجام داده ایم. امید است با آغاز سال جدید با سرلوحه قرار دادن برنامه ها و تلاش برای اعتلای بانک دی در صنعت بانکداری کشور شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.

در آستانه ورود به سال جدید که با سالروز میلاد امیر مومنان علی (ع) تبرک یافته است از همه شما همکاران ارزش آفرینم تقاضا دارم با ارتقای سطح تعلق و تعالی سازمانی و روحیه مشارکت جویی در اجرای برنامه های پیش رو ، همدل و همگام و با تلاشی مضاعف در جهت بالندگی بانک دی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته تا همچنان شاهد تحولات سازنده در صنعت بانکداری کشور باشیم.

با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸ از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی، موفقیت، بهروزی و شادمانی برای همه شما همکاران عزیز و خانواده های محترمتان آرزومندم.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9326
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)