سه‌شنبه 19 مارس 2019 - 11:19

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت نوروز ۱۳۹۸

از میانه سال ۱۳۹۷ به دلیل بدعهدی و پیمان‌شکنی دشمنان این مرز و بوم، سختی‌ها و دشواری‌هایی فرا راه ملت بزرگ ایران پدید آمد.

روح‌الله خدارحمی، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، در پیامی حلول سال جدید و نوروز ۱۳۹۸ را به همه هموطنان و کارکنان بانک کشاورزی تبریک گفت.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، متن این پیام به شرح ذیل است:

«به نام خداوند بخشنده مهربان

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی/ از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
سخن در پرده می گویم چو گل از پرده بیرون آی/ که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی

نوروز از راه می رسد و بهار، بهانه های بی بدیل نوزایی و رویش را سخاوتمندانه می گسترد تا سپاسگزار پروردگاری باشیم که از خاک سرد و سخت، جوانه های امید را می رویاند. با آمدن بهار روح اهورایی در کالبد زمین دمیده می شود و زمان شکوفایی و شیدایی از راه می رسد، فرا رسیدن این موسم خجسته را به همه هموطنان شریف و همه آنان که نوروز را جشن می گیرند و همچنین همه همکاران عزیز در بانک کشاورزی شادباش می گویم.

سال ۱۳۹۷ درحالی به پایان می رسد که از میانه آن، به دلیل بدعهدی و پیمان‌شکنی دشمنان این مرز و بوم، سختی‌ها و دشواری‌هایی فرا راه ملت بزرگ ایران پدید آمده اما به مدد ایمان و انسجام مردم و با تلاش وهمدلی و همبستگی ملی، روند ایستادگی و مقاومت مردم ادامه دارد.

ما در سال ۱۳۹۷، با الهام از شعار ملی «حمایت از کالای ایرانی» در بانک کشاورزی، شعار خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر و حمایت از تولید پایدار کشاورزی را به عنوان محور برنامه عملیاتی بانک انتخاب کردیم و با ارائه خدمات بهتر و تجهیز منابع بیشتر به میزان ۲۰۳ هزار میلیارد ریال (۳۰ درصد رشد نسبت به سال ۱۳۹۶) توانستیم تسهیلات بیشتری برای حمایت از تولید بخش کشاورزی که تولید صد درصد ایرانی است، فراهم کنیم بطوریکه مانده تسهیلات پرداختی بانک در مقطع پایان بهمن حدود ۱۲۰ هزار میلیارد ریال نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش یافته است.

پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری با هدف ایجاد اشتغال و امید آفرینی در جامعه روستایی و عشایری کشور که از اوایل سال آغاز شد اولویت اصلی فعالیت شعب بانک بود و خوشبختانه در مقطع پانزدهم اسفند، ۲۸۱۵۲ طرح و کسب و کار کوچک و متوسط روستایی و عشایری با اختصاص بالغ بر ۳۲٫۷۰۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده و در نتیجه اجرای این طرحها تا نیمه اسفند ماه بالغ بر ۶۳ هزار شغل جدید ایجاد شده است و با ادامه طرح انتظار می رود که در ماه های آینده نیز به همین میزان شغل جدید ایجاد شود.

در سایر زمینه ها ازجمله در واگذاری املاک مازاد، در بهسازی شبکه شعب و ادغام و جابجایی شعب کم بازده و همچنین در بهسازی خدمات و سامانه های خدمت رسانی هم خوشبختانه بهبودهای قابل توجهی اتفاق افتاده است. علاوه بر این در سالی که پشت سر گذاشتیم، جایگاه بانک کشاورزی در فهرست شرکت های برتر کشور ارتقاء پیدا کرد. در رتبه بندی هزار بانک برتر دنیا هم رتبه بانک به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده و بالاترین رشد سالانه به بانک تعلق گرفت. در سایر عرصه ها هم عملکرد و دستاوردهای خوبی داشته ایم و برای ادامه راه جای امیدواری بسیار وجود دارد.

اینک که در مقطع پایانی سال ۱۳۹۷ و آغاز سال جدید قرار داریم، از فرصت استفاده می کنم و از تلاش های گسترده و فعالیت های موثر همه همکاران عزیزم در شعب و مدیریت های سراسر کشور و همچنین ادارات مرکزی و شرکت ها و موسسات وابسته به بانک صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. همچنین لازم است از دعای خیر و همراهی بی نظیر همکاران پیشکسوت و بازنشسته بانک سپاسگزاری کنم.

آرزو می کنم که سال ۱۳۹۸ سالی پرخیر و برکت برای همه مردم خوب کشورمان و همه همکاران عزیزمان باشد.

سال نو و نوروز ۱۳۹۸ بر شما مبارک و خدای بزرگ و مهربان حافظ شما و پشتیبان اندیشه های پاک و دل های پرمهر و دستان یاریگرتان باد.

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز روح‌الله خدارحمی»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)