چهارشنبه 20 مارس 2019 - 6:55

پیام تبریک نوروزی رییس‌کل بیمه مرکزی به اهالی صنعت بیمه

رییس‌کل بیمه مرکزی در پیامی خطاب به اهالی صنعت بیمه ضمن تبریک نوروز، از توفیقات سال ۹۷ و چشم‌انداز این صنعت در سال ۹۸ گفت.

غلامرضا سلیمانی، رییس‌کل بیمه مرکزی در پیامی خطاب به اهالی صنعت بیمه ضمن تبریک نوروز، از توفیقات سال ۹۷ و چشم‌انداز این صنعت در سال ۹۸ گفت.

به گزارش نگاه اقتصادی، متن کامل این پیام نوروزی بدین شرح است:

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهاران زیباترین مظهر آفرینش اسرارآمیز در بیکران هستی، جلوه ای نیکو از وفاق ایرانیان در راستای تحول و پویایی و بارزترین نشانه ی رستاخیز الهی است تا روح انسان دربند خاک، به عرش افلاک رهنمون گردد.

با استعانت از آفریدگار جهان، و به انگیزه ی رستاخیز زیبای طبیعت، فرا رسیدن بهارشکوهمند را تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی تک تک مردان وزنان این سرزمین را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در مسیررشد و شکوفایی ایران کهن، مسالت می نمایم.

همکاران ارجمند ، خواهران و برادران گرانمایه

سال ۱۳۹۷ را درحالی پشت سر می‌گذاریم که صنعت بیمه کشور به حول و قوه الهی تلاش‌های گسترده ای داشته و شاهد و ناظر توفیقات ارزنده ای بوده است.

در این سال، «به پشتوانه ی بیش از یک قرن تلاش و کوشش ارزنده پیشینیان توانمند»،«صبوری شما عزیزان بلند همت و نیک طبع» و «حمایت و هدایت دولت»، شاهد پیروزیها و فعالیت‌های ارزشمندی بوده ایم که لازم می دانم در فرصت تبریک سال نو، خداقوتی به اندیشه ورزی، مهرورزی و کار و عمل شما داشته باشم.

پروردگار بزرگ را سپاسگزارم که در پرتو الطاف بی‌دریغش، صنعت بیمه توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و کوششی بی وقفه، گام های بلندی را درعرصه خدمت رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.

بی شک ثبت کارنامه ای سرشار از کوشش آمیخته با صداقت و تواضع، سرمایه ای ارزشمند و اعتماد آفرینی را برای ایجاد موفقیت های فزاینده و خلق زمینه‌های تحول در سال ۱۳۹۸ فراهم آورده است که ان‌شاءالله به نشاط صنعت بیمه و توسعه رضایت مردم عزیزمان در سراسر کشور منتج شود.

در آستانه سال نو، ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و صادقانه یکایک شما همکاران گرامی و فعال در شبکه فروش گسترده بیمه در سراسر کشور، عزیزان تلاشگر در ستاد مرکزی شرکت ها و موسسات مرتبط بیمه ای و به ویژه همکاران صدیق و ارزشمندم در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ازخداوند متعال برای شما و خانواده‌های محترمتان که پشتوانه و گنجینه‌های مطمئن تدبیر و تحرک و امید هستند، آرزوی سلامتی، بهروزی، شادمانی و سربلندی را دارم.

سال نو و میلادسراسر سعادت حضرت امیر الومنین علی (ع) بر همه شما مبارک. موفق و سر بلند باشید.»

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9450
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)