- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

اعلام رضایت شهردار گنبد از ایفای به‌موقع تعهدات بیمه آرمان

شهردار گنبدکاووس از عملکرد و حضور به‌موقع مسئولان و کارشناسان بیمه آرمان در رسیدگی فوری به امور زیان‌دیدگان ناشی از سیل ویرانگر در این شهر، ابراز رضایت و قدردانی کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از بیمه آرمان، منصور طعنه‌گنبدی شهردار گنبدکاووس در جلسه ای که با حضور اعضای شورای شهر و معاون فنی و کارشناسان ارشد بیمه آرمان تشکیل شده بود، از عملکرد و اقدام به‌موقع این شرکت در اعزام و اسقرار تیم های کارشناسی برای بازدید از واحدهای مسکونی و برآورد و ارزیابی خسارت زیان دیدگان و ایفای تعهدات قدردانی کرد.

در این جلسه، عسگر معزی معاون فنی بیمه آرمان نیز گزارشی از اقدامات عاجل این شرکت و تیم های کارشناسی در ارتباط با این حادثه ارائه داد.

گفتنی است به دنبال وقوع سیل در مناطقی از استان های شمالی کشور، بیمه آرمان از ۲۹ اسفند تیم های کارشناسی برای ارزیابی خسارت زیاندیدگان به این مناطق اعزام کرده است.

این تیم ها با مدیریت و نظارت معاون فنی بیمه آرمان که به نمایندگی از مدیر عامل و هیات مدیره در شهر گنبد مستقر شده اند، به کار بازدید از واحدهای مسکونی تخریب شده، تشکیل پرونده و برآورد و ارزیابی خسارت مشغولند و که تعداد این تیم ها با هدف تسریع در رسیدگی به امور زیان دیدگان به هشت تیم افزایش یافته است.