پنج‌شنبه 28 مارس 2019 - 19:45

مدیرعامل بانک کشاورزی: سقف پرداخت‌ها رعایت شود

خدارحمی با بیان این‌که شعب شهری نیز می‌توانند با صنایع غذایی و تبدیلی مذاکره کنند، گفت: سقف پرداخت باید بر اساس توانایی‌های هر مشتری رعایت شود.

پاسخگویی به نیاز ها و درخواست‌های مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی بانک ها از مولفه هایی است که ضرورت دارد محور اصلی فعالیت ها و برنامه های بانکداران قرار گیرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح‌الله خدارحمی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که در سومین روز کاری سال ۱۳۹۸ با حضور در شعبه عظیمه این بانک در استان البرز، ضمن اعلام مطلب فوق با مشتریان حاضر در این شعبه دیدار و گفت و گو کرد و به دغدغه های آنان پاسخ و برای رفع مشکلات قول مساعد داد.

در این دیدار نوروزی که صبح روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه برگزار شد، خدارحمی ضمن تبریک سال نو به کارکنان شعبه عظیمیه وخانم استاد اکبری رئیس این شعبه، بر اهمیت جذب منابع و رقابت سالم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه شعب شهری نیز می توانند با شرکت‌های بزرگ از جمله شرکت‌های تولیدی فعال در زمینه صنایع غذایی و تبدیلی مذاکره و منابع جدید و ارزان کسب کنند تصریح کرد: سقف پرداخت برای هر مشتری ،بر اساس توانایی های آنان رعایت شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9761
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)