شنبه 30 مارس 2019 - 23:04

ارسال ۱۲ کامیونت حامل مواد غذایی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر

۳۶هزار بطری آب معدنی بزرگ، بیش از ۱۲هزار قوطی کنسروجات و بسته‌های بیسکویت توسط بانک قرض‌الحسنه مهر به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به سیل زدگان استان گلستان بیان داشت: این بانک در راستای رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان سیل اخیر استان گلستان، ۱۲ کامیونت حامل مواد غذایی را به این استان اعزام کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در این باره افزود: کارکنان این بانک از بدو زمان وقوع حادثه سیل در شهرستان های استان گلستان با برپایی پایگاه کمک رسانی، به ارائه خدمت و امداد به آسیب دیدگان و توزیع مواد غذایی میان آنان اقدام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۳۶هزار بطری آب معدنی بزرگ، بیش از ۱۲هزار قوطی کنسروجات (ماهی و لوبیا) و بسته‌های بیسکویت توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال شده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: همچنین این بانک در همکاری با جمعیت هلال احمر کشور به جمع آوری کمک های نقدی مردم در حساب ۹۹۹۹۹ مبادرت ورزیده است.

وی خاطرنشان کرد: تجمیع کمک همکاران بانک در استان های سراسرکشور به منظور تهیه و ارسال مایحتاج ضروری و اقلام مصرفی هموطنان آسیب دیده گلستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بانک بوده که با استقبال بی نظیر همکاران مواجه شده است.

اکبری اظهارداشت: لازم به ذکر است که بسته حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران و مایحتاج ضروری برای استفاده مردم آسیب دیده شهر کیاکلا (شهرستان سیمرغ) استان مازندران نیز ارسال شده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)