شنبه 6 آوریل 2019 - 13:00

حضور عضو هیات‌مدیره بانک ملی در مناطق سیل‌زده استان گلستان

عضو هیات‌مدیره بانک ملی با حضور در مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان، ضمن بررسی وضعیت موجود، از نزدیک با برخی خانواده‌های آسیب‌دیده دیدار کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با همراهی رییس و تعدادی از مدیران اداره امور شعب استان گلستان با حضور در مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان، ضمن بررسی وضعیت موجود، از نزدیک با برخی خانواده‌های آسیب‌دیده دیدار کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از بانک ملی، برات کریمی در دیدار با خانواده های خسارت دیده از سیل اخیر، ضمن ابلاغ سلام و پیام همدردی دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و تشریح اقدامات انجام شده توسط این بانک در خصوص امدادرسانی و کمک به سیل زدگان گلستان، با اظهار امیدواری نسبت به بازگشت دوباره شور و نشاط و امید به زندگی، از آمادگی این بانک در استمرار امدادرسانی و حمایت و پشتیبانی برای جبران خسارت های وارده به هموطنان خبر داد.

وی همچنین در بازدید از شعب آق قلا، سیمین شهر و گمیشان بانک که در معرض خسارت ناشی از سیلاب قرار گرفتند، ضمن بررسی وضعیت ارائه خدمات و میزان خسارت وارده به این واحدها، از نزدیک با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.

کریمی با اظهار تاسف از شرایط پیش آمده برای هموطنان عزیز و برخی همکاران، بانک ملی ایران را تا حل کامل مشکلات و بازگشت زندگی به وضعیت عادی در کنار آنها دانست و بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات کارکنان آسیب دیده در این واقعه با اسکان موقت، تامین بخشی از نیازهای اولیه و لوازم زندگی، ارائه پوشش بیمه ای و… تاکید کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به مناطق سیل زده گلستان با برخی مشتریان و صنعتگران که در جریان سیل اخیر دچار آسیب و خسارت شده اند، دیدار و گفت وگو کرد و با اعلام اینکه بانک ملی ایران همواره و به ویژه در شرایط سخت و اضطرار در کنار تولیدکنندگان و مشتریان قرار دارد، بر حمایت و همراهی این بانک با واحدهای صنعتی و تولیدی آسیب دیده تاکید کرد.

کریمی و هیات همراه همچنین با حضور در منزل تنی چند از همکاران سیل زده و دیدار با خانواده آنان، آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

وی در این ملاقات ها به خانواده همکاران اطمینان خاطر داد که بانک ملی ایران تحت هیچ شرایطی اعضای خانواده خود را تنها نخواهد گذاشت و تا رفع کامل مشکلات و بازگشت زندگی به شرایط عادی، در کنار کارکنان خود خواهد بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)