شنبه 6 آوریل 2019 - 18:04

تخصیص تسهیلات قرض‌الحسنه و تعمیرات مسکن به سیل‌زدگان

بانک رفاه کارگران تعداد ۸۵۰۰ فقره تسهیلات پنجاه میلیون ریالی قرض‌الحسنه و ۸۵۰۰ فقره تسهیلات تعمیرات مسکن ۱۵۰میلیون ریالی اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه کارگران ضمن اعلام آمادگی کامل در اجرای مصوبات دولت و بانک مرکزی ج.ا.ا برای کمک به هموطنان سیل‌زده، در راستای رسالت مسئولیت‌های اجتماعی در اولین اقدام، تعداد ۸۵۰۰ فقره تسهیلات پنجاه میلیون ریالی قرض‌الحسنه و ۸۵۰۰ فقره تسهیلات تعمیرات مسکن ۱۵۰میلیون ریالی اختصاص داده است.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمدعلی سهمانی با تاکید بر اهتمام بانک رفاه کارگران بر خدمت رسانی به موقع و همه جانبه این بانک به هموطنان درگیر در سیلاب های اخیر تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای به موقع تعهدات در امر مسئولیت های اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای اجتماعی، برای کمک به هموطنان گرامی گرفتار در سیلاب از تمامی توان و زیرساخت های خود استفاده می کند. اولویت اصلی بانک در شرایط فعلی، تسریع در خدمت رسانی به هموطنان درگیر در سیل است.

سهمانی همچنین در خصوص کمک های نقدی این بانک به هموطنان آسیب دیده خاطرنشان کرد: در این زمینه مبلغ ده میلیارد ریال در قالب کمکهای نقدی اهدا شد.

وی ادامه داد: در خصوص کمک های غیرنقدی نیز، کارکنان خدوم بانک رفاه در اقدامی هماهنگ کمک های غیرنقدی خود را تجمیع و در مناطق درگیر سیل توزیع کردند که این اقدام همچنان ادامه دارد.

وی در زمینه سایر اقدامات بانک رفاه کارگران در مسیر خدمت رسانی به هموطنان سیل زده اظهار داشت: بانک رفاه کارگران با برنامه ریزی شایسته برای جمع آوری و جمع سپاری کمک های نقدی از طرف همکاران شاغل و بازنشسته و سایر شرکت های زیر مجموعه و هموطنان ایران اسلامی، اقدام به اعلام شماره حساب اعلام شده سازمان هلال احمر کشور کرده است.

سهمانی در ادامه افزود: مدیران شعب استان های بانک رفاه کارگران، نسبت به شناسایی خسارت های ناشی از سیل در استان های درگیر سیل اخیر و با هماهنگی با واحدهای مربوطه به ویژه استانداران، در سریعترین زمان ممکن پیگیری و روند خدمت رسانی و استمهال تسهیلات واحدهای خسارت دیده به سرعت ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در خاتمه گفت: این بانک در راستای تکمیل سبد خدمت رسانی خود به هموطنان گرامی اقدام به اختصاص یک روز از حقوق مدیران صف و ستاد برای اهدا به مردم سیل زده کشور کرده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9966
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)