شنبه 6 آوریل 2019 - 16:40

رابطه معنادار رونق تولید و توسعه تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان گفت: تامین اجتماعی پایدار زمینه و پیش‌نیاز دستیابی توسعه اقتصادی است.

مدیرکل تامین اجتماعی کردستان با اشاره به تعهدات کوتاه‌ وبلندمدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گفت: سازمان تامین‌اجتماعی بیش از ۴٢ میلیون نفر از جمعیت کشور و قریب ۴٠ درصد جمعیت استان را تحت پوشش خدمات خود دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی از سازمان تامین اجتماعی، سیدصلاح قریشی با اشاره به اثرات مفید خدمات الکترونیک تامین اجتماعی برای مخاطبان، خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثر کارفرمایان و بیمه‌پردازان سازمان بدون مراجعه به واحدهای اجرایی سازمان، خدمات متنوعی را به طور مکانیزه از جمله پرداخت الکترونیکی حق بیمه، ابلاغ الکترونیکی احکام، بازرسی مکانیزه، پرداخت متمرکز مستمری‌ها، پرداخت الکترونیکی حق بیمه بیمه‌شدگان خاص (رانندگان، حرف و مشاغل، رانندگان، کارگران ساختمانی)، نمایش نمایه‌ توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و سایر اطلاعات بیمه‌ای و….. دریافت می کنند و بیمه شدگان و مستمری‌بگیران همچنین به صورت آنلاین می توانند از طریق برنامه موبایلی «تامین اجتماعی همراه من » از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: رابطه معناداری میان رونق تولید و توسعه تامین اجتماعی وجود دارد و تامین اجتماعی پایدار زمینه و پیش‌نیاز دستیابی توسعه اقتصادی است و نامگذاری سال ٩٨ می‌تواند سال جبران کاستی‌های گذشته در زمینه حمایت واقعی بخش تولید و نویدبخش جهشی قابل توجه در ایجاد اشتغال و رونق تولید و ثبات سازمان باشد.

در این دیدار استاندار کردستان ضمن اظهار رضایت از نحوه عملکرد سازمان تامین اجتماعی نسبت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اظهار داشت: معتقدیم که ارائه خدمات درست و ارزشمند به مردم صرفاً در قالب سازمان‌های قوی و شایسته محقق می‌شود و بی‌تردید یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین سازمان‌ها در راستای حمایت، تکریم و رضایتمندی جامعه هدف، سازمان تامین‌اجتماعی است.

مرادنیا با اشاره به نامگذاری سال ٩٨ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید گفت: همه دستگاهای اجرایی موظفند منویات مقام معظم رهبری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: حمایت از تولید ملی و کالای داخلی جهت گیری عمده کشور در سال جاری خواهد بود و مسئولین نهادها و سازمانهای استان نیز باید در راستای تحقق فرمایشات رهبری برنامه ریزی کنند.

مرادنیا با اعلام آمادگی مجموعه مدیریتی استان جهت جذب سرمایه برای ایجاد اشتغال پایدار، سرمایه گذاری بخش خصوصی، مخصوصا سرمایه گذاران بومی را لازمه توسعه استان دانست و خاطر نشان کرد: استان کردستان پتانسیل بالایی برای ایجاد سرمایه گذاری و صادارات دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=9974
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)