پنج‌شنبه 11 آوریل 2019 - 7:55

سقف پرداخت خسارت بیمه کوثر به سیل‌زدگان؛ یک‌‌میلیارد ریال

بیمه کوثر به حادثه‌‌دیدگانی که در سیل اخیر منازل آنان آسیب‌ دیده است، حداکثر تا یک‌میلیارد ریال براساس شرایط مندرج در قرارداد و تعهد شرکت خسارت می‌پردازد.

شرکت بیمه کوثر به حادثه‌‌دیدگانی که در سیل اخیر واحدهای مسکونی و منازل آنان آسیب‌ دیده است، حداکثر تا یک‌میلیارد ریال خسارت براساس شرایط مندرج در قرارداد و تعهد شرکت خسارت پرداخت می‌‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر طی بازدید از مناطق سیل‌زده سراسر کشور و گفت‌‌وگو با حادثه‌دیدگان خاطرنشان‌کرد: تاکنون ۳میلیارد و ۹۱میلیون ریال خسارت به ۲هزارو۱۲پرونده در سراسر کشور پرداخت شده است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از تشکیل بیش از ۱۵گروه ارزیابی خسارت خبره و حضور آنان در مناطق آسیب‌دیده خبرداد و اظهارکرد: علی‌الحساب تا سقف ۵۰میلیون ریال به زیان‌دیدگان واجد شرایط براساس شرایط مندرج در قرارداد و تعهد بیمه‌گر و همچنین پس از بازدید ارزیابان پرداخت می‌شود.

وی افزود: به منظور حداکثر مساعدت با بیمه‌شدگان، چک خسارت تعدادی از زیان‌دیدگان در محل حادثه به آنان تحویل داده شد.

مدیرعامل بیمه کوثر از برون‌سپاری کامل ارزیابی‌های خسارت و نیز فراخوان و برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران شرکت‌های ارزیاب خسارت و همچنین تعدادی از ارزیابان مستقل بیمه مرکزی برای پشتیبانی و ارزیابی خسارت‌ها خبرداد و گفت: کارشناسی اکثر پرونده‌های تشکیل شده در استان‌های مازندران و گلستان انجام و همچنین ارزیابی خسارت در سایر استان‌های درگیر از قبیل کرمانشاه، سمنان، همدان، ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و خوزستان آغاز شده است.

مجید مشعلچی با تاکید براین مطلب که به‌روزرسانی پرداخت خسارت و جلوگیری از معوق شدن پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت، تصریح‌کرد: به منظور تسریع در روند رسیدگی به امور بیمه‌شدگان واحدهای پرداخت خسارت در تعدادی از نمایندگی‌های شهرهای سیل‌زده مستقر شده‌اند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10170
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)