یکشنبه 14 آوریل 2019 - 15:14

جوان‌‌گرایی؛ کلید پیشرفت بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر با به‌‌کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌‌های گذشته پیشرفت کند.

شرکت بیمه کوثر با به‌‌کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌‌های گذشته پیشرفت کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها ۳۰۴میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ ۲۶۸میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.

وی از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و گفت: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10263
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)