شنبه 13 آوریل 2019 - 14:32

اجرای بیش از ۳۲هزار کسب‌وکار پایدار جدید در مناطق روستایی با حمایت بانک کشاورزی

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی تاکنون برای بیش از ۷۰هزار نفر از روستاییان و عشایر کشور اشتغال‌زایی شده است.

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تاکنون بیش از ۳۲ هزار کسب و کار جدید در این مناطق ایجاد و برای بیش از ۷۰ هزار نفر از روستائیان و عشایر کشور اشتغالزایی شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک، با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در بهمن ماه ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۳۹۷ با پرداخت ۳۶ هزارمیلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۶ درصد، از ۳۱۵۶۵ طرح و کسب و کار کوچک حمایت کردیم که این رقم با گذشت ۱۰ روز کاری از سال ۱۳۹۸ به بیش از ۳۲ هزار فقره رسیده و زمینه ایجاد اشتغال را برای بیش از ۷۰ هزار نفر فراهم کرده است.

وی افزود: اجرای این طرح، یک اتفاق مثبت و بی نظیر در سطح جامعه روستایی در تمام سال های پس از انقلاب به شمار می رود و موجی از امید و تحرک اقتصادی در جامعه روستایی و عشایری کشور ایجاد کرده است.

شایان ذکر است جذب مابقی اعتبار مربوط به طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک کشاورزی به سرعت ادامه دارد و انتظار می رود تنها از محل تسهیلات پرداختی این بانک ، فرصت های اشتغال جدیدی ایجاد شود و در مناطق روستایی و عشایری به حدود ۱۲۰ هزار شغل برسد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)