سه‌شنبه 23 آوریل 2019 - 7:11

آغاز فرآیند ثبت نام در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی

ثبت نام شرکت ها و سازمانهای متقاضی حضور در فرآیند هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تا پایان خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

ثبت نام شرکت ها و سازمانهای متقاضی حضور در فرآیند هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی از ۲۰ فروردین ماه ۹۸ رسما آغاز شد و تا پایان خرداد ماه جاری شامل تخفیف و با همان شرایط سال گذشته ادامه می یابد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، سید علیرضا شجاعی مدیر مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی با اعلام این خبر، از تمامی سازمان ها و واحدهای حوزه‌های ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و عمومی کشور که حائز شرایط می باشند، دعوت کرد تا در هفدهمین دوره ملی فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی، با حضور فعال خود در فرآیند این جایزه، به سمت استقرار نظام های مدیریتی، نگاه سیستمی و جامع به تمام فعالیت های سازمان در مسیر تعالی سازمانی گام بردارند.

وی با اشاره به گذشت بیش از یک و نیم دهه از تلاش برای نهادینه سازی موضوع مهم تعالی سازمانی در کشور، افزود: حضور فعال سازمان‌ها در فرایند جایزه ملّی تعالی سازمانی نشانگر این است که سازمان‌های برتر ایرانی قصد دارند تا خود را با دیگر سازمان‌ها مقایسه کنند تا به این ترتیب گام‌های بلندتری را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

شجاعی ادامه داد: در طول شانزده سال اجرای جایزه ملّی، با تکیه بر تجارب کسب شده طی سال‌های گذشته، این فرصت نیز فراهم آمده است تا سازمان‌های ایرانی در کلیه بخش های اقتصادی و زمینه های مختلف فعالیت، در فرآیند جایزه ملّی تعالی سازمانی شرکت کنند و دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی که در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشته‌اند، با دیگر سازمان‌ها به مقایسه گذاشته و به این ترتیب در فضای تبادل تجربیات، یافته‌ها و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

مدیر مرکز تعالی سازمانی حضور هر چه فعال‌تر سازمان‌های برتر ایرانی را موجب گسترش جریان یادگیری و توسعه فرهنگ تعالی سازمانی در تمام بخش‌های اقتصادی و سازمان‌های کشورمان دانست و گفت: با حرکت سازمان‌ها در مسیر تعالی، کشور عزیزمان به قله‌های سربلندی و افتخار دست خواهد یافت.

وی تاکید کرد: جایزه ملی تعالی سازمانی، قدیمی ترین و معتبرترین جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه تعالی است و علاوه بر دارا بودن نظام نامه از سوی وزارت صنعت، بر اساس قانون، مورد تایید و اعتبار سازمان ملی بهره وری است.

شجاعی اظهار داشت: این جایزه با مسئولیت متولی گری سازمان مدیریت صنعتی توسط مرکز تعالی سازمانی بعنوان مجری ارزیابی‌ها و برگزاری همایش تعالی سازمانی، با مشارکت جدی وزارتخانه ها و سازمانهای حاکمیتی به ویژه وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه گذاری شده است و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسوولان کشوری از شرکت های سرآمد تقدیر به عمل می آید.

یادآور می شود، جایزه ملی تعالی سازمانی دارای سه سطح متمایز است و فرآیند ثبت نام و ارزیابی آن در سطوح گواهی تعهد به تعالی، تقدیرنامه برای تعالی و سطح تندیس‌ها در چارچوب نظام نامه ابلاغی وزارت صنعت و شورای راهبری جایزه ملی تعالی سازمانی انجام می شود. دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی آماده راهنمایی به شرکت ها و سازمان ها و پاسخگویی به پرسش های مرتبط است. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات می توانند به وبگاه رسمی جایزه به نشانی http://excellence.imi.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)