سه‌شنبه 23 آوریل 2019 - 16:49

برگزاری کارگاه‌های آموزشی موبایل سامسونگ در مرکز تجربه اندرزگو

شرکت سامسونگ به منظور آشنایی مخاطبان ایرانی با قابلیت‌های گوشی‌های کهکشانی این شرکت، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوع برگزار می‌کند.

شرکت سامسونگ به منظور آشنایی مخاطبان ایرانی با قابلیت‌های گوشی‌های کهکشانی این شرکت، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوع در مرکز تجربه (Experience Store) اندرزگو تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سامسونگ، کارگاه‌های آموزشی سامسونگ در سرتاسر جهان با تکیه بر موضوعاتی در زمینه افزایش دانش افراد در استفاده روزمره از گوشی‌های خود همچون آموزش قابلیت‌های گوشی‌ها در زمینه‌های عکاسی، طراحی و… برگزار می‌شود تا کاربران ضمن آشنایی با این قابلیت‌ها، بتوانند این آموزش‌ها را در پیشبرد اهداف و علایق خود به کار ببندند.

این کارگاه‌های آموزشی در ایران هر دو هفته یک بار و با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان علاقه‌مند در مرکز تجربه اندرزگو سامسونگ برگزار می‌شود. تاکنون ۴ جلسه از این کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی همچون عکاسی در سفر و عکاسی حرفه‌ای با حضور چهره‌های شناخته شده این حرفه برگزار شده است.

نحوه برگزاری این کارگاه‌ها به گونه‌ایست که تنها به بیان مطالب نظری و تئوری خلاصه نمی‌شود و شرکت‌کنندگان با توجه به امکانات مرکز تجربه اندرزگو به صورت کاملاً عملی و از طریق کار با گوشی‌های سامسونگ آموزش‌های مربوط را دریافت می‌کنند.

کیاوش ابطحی، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ مدرس اصلی کارگاه‌هاست و در هر جلسه به فراخور موضوع مطرح شده از چهره‌های شناخته شده آن حوزه دعوت می‌شود. کارگاه آموزشی «عکاسی در سفر» چندی پیش با حضور هدی رستمی از چهره‌های شناخته شده عکاسی در سفر، برگزار شد.

در پایان هر جلسه تاییدیه یا گواهی شرکت در کارگاه‌های آموزشی موبایل سامسونگ به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی موبایل سامسونگ قرار است در آینده‌ای نزدیک، علاوه بر مرکز تجربه اندرزگو در دیگر فروشگاه‌های این شرکت برگزار شود. علاقه‌مندان برای اطلاع از تاریخ برگزاری و حضور در کارگاه‌های آموزشی سامسونگ می‌توانند به صفحه سامسونگ موبایل در اینستاگرام به آدرس samsungmobileir @مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10586
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)