سه‌شنبه 30 آوریل 2019 - 18:02

حفظ اشتغال واحدهای تولیدی؛ مهم‌ترین دغدغه بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: اگر بتوانیم اشتغال موجود در واحدهای تولیدی حفظ کنیم، واقعا کار بسیار بزرگی برای مردم و کشور انجام داده ایم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: حفظ اشتغال موجود می تواند مهم ترین دغدغه باشد به عبارتی اگر بتوانیم اشتغال موجود در واحدهای تولیدی حفظ کنیم، واقعا کار بسیار بزرگی برای مردم و کشور انجام داده ایم.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان عضو هیات مدیره ناظر بر بخش اعتباری و نظارت بر مصارف در دیدار با کارشناسان این بخش، بر لزوم نگاه مدیریتی_کارشناسی بر پرونده های اعتباری تاکید کرد و افزود: دغدغه امروز ما، حفظ اشتغال و نگهداشتن واحدها در شرایط تولید است.

وی در ادامه از کارشناسان خواست با توجه به شرایط تحریم و محدودیت های اقتصادی تحمیل شده به واحدهای تولیدی، همکاری لازم جهت حمایت از آنها در حفظ چرخه تولید به عمل آید.

وی عنوان کرد: ما باید با ابتکار، خلاقیت و نوآوری، تحریم ها را پشت سر بگذاریم. همچنین باید بتوانیم چراغ واحدهای تولیدی را روشن نگه داریم و در جهت اشتغالزایی و یا حفظ اشتغال این واحدها تلاش کنیم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10722
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)