سه‌شنبه 30 آوریل 2019 - 12:15

برگزاری مسابقات گلف جام دیپلمات‌ها با حمایت بیمه دانا

در این مسابقات شرکت‌کنندگانی از کشو‌رهای برونئی، کره جنوبی، هلند، ویتنام و انگلستان به مقام‌های برتر دست یافتند.

مسابقات گلف جام دیپلمات ها با حضور سفرا و کارداران، نمایندگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سفارتخانه‌های مقیم ایران و با حمایت مالی بیمه دانا در محل زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه دانا، رئیس فدراسیون گلف کشور در این خصوص گفت: با حمایت شرکت بیمه دانا و با حضور سفرای کشورهای انگلیس، هلند، کره جنوبی، شیلی، ویتنام، نیجریه، قطر و ترکمنستان این مسابقات روز ششم اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات در رشته “هندی‌کپ۲۲-۱۱” به ترتیب شرکت‌کنندگانی از کشو‌رهای برونئی، کره جنوبی و هلند، در”هندی کپ۲۳-۳۶”، کره جنوبی و در”هندی کپ۲۳-۲۸” نیز کشور ویتنام اول و نفرات دوم و سوم نیز از انگلستان به مقام‌های برتر دست یافتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر کشورهای شرکت کننده، سفرا و نمایندگان سیاسی قریب به ۳۰ کشور خارجی از جمله بلاروس، مصر، مالی، الجزایر، تاجیکستان، قرقیزستان، بلژیک، آلمان، سوئد، جمهوری آذربایجان، آفریقای جنوبی، ترکیه، ژاپن و گرجستان نیز حضور داشتند.

عزیزی افزود: در مراسم اختتامیه این رویداد بین‌المللی که در محل برج میلاد تهران، شامگاه ششم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد، برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مسئولین کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی و خانواده گلف کشور حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10742
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)