دوشنبه 29 آوریل 2019 - 7:53

دیدار مدیران عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران و موسسه اف نژ فرانسه

ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با موریس توونه، مدیرعامل موسسه اف نژ کشور فرانسه دیدار کرد.

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با “موریس توونه” مدیرعامل موسسه اف نژ از کشور فرانسه در محل سازمان مدیریت صنعتی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این دیدار کیانی بختیاری ضمن مروری بر تاریخ همکاری ۱۵ ساله فی ما بین اظهار داشت: تاکنون ۱۳ دوره DBA به صورت مشترک با دانشگاه های فرانسوی اجرا شده که منجر به فارغ التحصیلی ۲۶۹ دانشجو گردیده است. همچنین دوره post-DBA برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۹۵ آغاز شد که در این برنامه مشترک با دانشگاه گرونبل فرانسه ۱۷ شرکت کننده پروژه های تحقیقاتی خود را ارائه نمودند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن برشمردن مزایای این برنامه ابراز امیدواری کرد که دوره های مشترک آموزشی توسعه یابد.

موریس توونه ضمن قدردانی از میزبانی سازمان مدیریت صنعتی، ابراز داشت که همکاری طولانی بین سازمان مدیریت صنعتی و اف نژ همواره باعث خوشوقتی بوده و اینکه در طی ۱۵ سال این همکاری بدون وقفه ادامه داشته، موجب مباهات است.

دوطرف موافقت نمودند که حین ادامه برنامه های موجود، امکان برگزاری دوره های کوتاه مدت در حوزه هایی همچون فین تک، امنیت فضای مجازی، صنعت ۴٫۰ و جامعه ۵٫۰ را بررسی نمایند.

مقرر شد سمیناری در خصوص امنیت مجازی و رتبه بندی شرکت ها در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین دوره های آمادگی برای صنعت ۴٫۰ و تکنولوژی های نوین در این حوزه مورد بحث طرفین قرار گرفت.

همچنین مقرر شد کنفرانسی در حوزه تحول دیجیتال به مدت ۸ روز در تهران و پاریس برگزار شود که در این کنفرانس فارغ التحصیلان دوره های مشترک سازمان مدیریت صنعتی و فرانسه و همچنین مدیران ارشد اجرایی کشور شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10783
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)