یکشنبه 13 اکتبر 2019 - 7:07

ترابرنت؛ استارت‌آپ برتر جشنواره جایزه ملی لجستیک

ترابرنت توانسته است با تحت پوشش قرار دادن بیش از 100هزار راننده و کامیون و کِشنده، به بزرگ‌ترین شرکت حل‌ونقل بزرگ‌مقیاس هوشمند ایران تبدیل شود.

شرکت دانش‌بنیان و فناور ترابرنت (بازارگاه اینترنتی حمل و نقل کالا) به‌عنوان استارت‌آپ برتر نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین معرفی شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین که توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای پایانی هفته گذشته برگزار شد، با معرفی شرکت ترابرنت (taraabar.net) به عنوان استارت‌آپ برتر به کار خود پایان داد.

بنا بر این گزارش، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌عنوان نخستین دانشگاهی که رشته لجستیک را در کشور ایجاد کرده است، با بررسی جوایز مختلف بین‌المللی ازجمله ال‌اس‌سی، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین را ارائه کند.

در همین راستا، با 2500 شرکت مکاتبه صورت گرفته بود که به حضور ۲۰ شرکت در نخستین دوره جایزه منتهی شده و در نهایت به اعطای ۴ تقدیرنامه و ۱۲ گواهینامه انجامید. در حاشیه این جایزه نیز ۴۲ کسب‌وکار نوپا (استارتاپ) در جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۶ کسب‌وکار نوپای برتر انتخاب شدند تا در نخستین دوره لجستیک، طرح خود را ارائه کرده و سرمایه‌گذار جذب کنند که کامل‌ترین و مجرب‌ترین مجموعه از میان آن‌ها استارتاپ ترابرنت بود.

ترابرنت حاصل همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش‌بنیان و فناور است که بیشترین تجربه و سابقه در اجرای پروژه‌های حمل‌ونقل هوشمند در کشور را دارند. این استارتاپ به‌عنوان اولین و باسابقه‌ترین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا، راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرایند حمل‌ونقل هوشمند کالا در کشور ارائه داده است.

ترابرنت توانسته است با تحت پوشش قرار دادن بیش از 100هزار راننده و کامیون و کِشنده، به بزرگ‌ترین شرکت حل‌ونقل بزرگ‌مقیاس هوشمند ایران تبدیل شود.

بر این اساس، صاحبان کالا می‌توانند با توجه به نوع و خصوصیات محموله خود، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را در سامانه ترابرنت پیدا کنند. بدین‌ترتیب قیمت حمل برای صاحبان کالا بهینه خواهد شد و مدیریت محموله‌ها مانند قابلیت رهگیری، پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، گزارش‌های حمل و… به‌صورت آنلاین فراهم می‌شود. از سوی دیگر، ترابرنت با ارائه بستری امن و سریع به صاحبان کالا، تجار، ترخیص‌کاران و واحدهای لجستیک کمک می کند تا خدمات حمل‌ونقل باکیفیت، مطمئن و متناسب با نیاز خود را در سریع‌ترین زمان دریافت کنند.

خالی برگشتن کامیون‌ها، صف‌های طولانی برای پیدا کردن بار، حضور واسطه‌ها، پیدا کردن محموله متناسب با بارگیر و مسیریابی بهینه از جمله دغدغه های اصلی مالکان ناوگان در کشورند که از طریق سرویس‌های مبتنی بر اینترنت قابل حل هستند. از این رو، رانندگان خودروهای تجاری می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن ترابرنت، به شکل آنلاین، بدون محدودیت زمانی و بی‌واسطه اقدام به مشاهده، انتخاب و حمل بار متناسب با بارگیر خود کنند و همزمان امکان انتخاب بار برگشت خود را نیز داشته باشند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)