دوشنبه 24 جولای 2017 - 2:49

معرفی برگزیدگان سومین رویداد هم‌آفرینی همراه اول

تیم‌های «آبیاری هوشمند بوسیلهIoT» و «آفریار» به ترتیب رتبه اول و دوم و تیم‌های «استند هوشمند تعاملی» و «طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی کنترل اشیا هوشمند» به دلیل نزدیکی امتیاز به‌عنوان تیم‌های سوم معرفی شدند.

اختتامیه سومین رویداد هم‌آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شیراز، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در شیراز برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول چهارشنبه ۲۸ تیرماه با حضور حمیدرضا نیکوفر؛ قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول، بهمن آصفی؛ مدیرکل نوآوری و توسعه کسب‌وکار همراه اول، خسرو سلجوقی؛ عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، ابراهیم گشتاسبی راد؛ رییس دانشگاه شیراز، صاحبان ایده شرکت‌کننده در سومین رویداد هم‌آفرینی، جمعی از مدیران همراه اول و مسؤولان دانشگاه شیراز در تالار خوارزمی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این مراسم نیکوفر، قائم مقام مدیرعامل همراه اول با اشاره به نقش همراه اول در حمایت از کارآفرینی، گفت: هم اکنون همراه اول با همکاری شرکت «حرکت اول» به عنوان سرمایه‌گذار و شرکت های «هاب» در نقش شتاب دهنده در دانشگاه های مختلف، به ایده پردازان دانشگاهی کمک می کند تا بتوانند ارزش آفرینی کرده و ایده های خود را اجرایی کنند.

وی همچنین به تحولات در اکوسیستم تلفن همراه و خدمات دیجیتال و ظهور هوش شناختی و موج آینده فناوری اشاره کرد.

در ادامه گشتاسبی راد، رییس دانشگاه شیراز در سخنان خود به اهمیت نوآوری و کارآفرینی اشاره و از پتانسیل بالای دانشگاه شیراز برای رشد و ارتقای نوآوری و کارآفرینی یاد کرد.

در پایان نیک‌محمدی، رییس کمیته داوران این همایش، گزارشی از مراحل برگزاری رویداد و اهداف هم آفرینی، معیارهای داوری و نحوه ارزیابی تیم ها ارائه کرد و گفت: در این رویداد ۱۲۴ طرح از تیم های شرکت کننده، در موضوعات «اینترنت اشیا»، «تحلیل داده ها»، «فین تک »و «گردشگری»، دریافت شده بود که از میان ۲۳ طرح داوری شده، سرانجام، ۴ طرح برتر کمیته داوران برگزیده شد.

گفتنی است در سومین رویداد هم‌آفرینی همراه اول تیم‌های «آبیاری هوشمند بوسیلهIoT» و «آفریار» به ترتیب رتبه اول و دوم و تیم های «استند هوشمند تعاملی» و «طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی کنترل اشیا هوشمند» به دلیل نزدیکی امتیاز به عنوان تیم های سوم معرفی شدند.

همچنین در پایان مراسم، جوایز تیم های برگزیده شامل ۱۵ میلیون تومان برای تیم اول، ۱۰ میلیون تومان برای تیم دوم و ۵ میلیون تومان برای هر یک از دو تیم سوم بود که به برگزیدگان اهدا شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1126
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)