چهارشنبه 23 سپتامبر 2020 - 2:10

همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی در ایستگاه بیست‌ودوم

بیست و دومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی به‌صورت وبینار برگزار می‌شود.

بیست و دومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی توسط سازمان مدیریت صنعتی به‌صورت وبینار برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، بیست و دومین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران” با موضوع” تکنولوژی ها و فرآیندهای نوین مدیریت منابع انسانی” در روز‌های ۷ و ۸ مهرماه ماه بصورت وبینار برگزار می‌شود.

احمد بذلی، رئیس این همایش و قائم مقام مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: برای نخستین بار و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، برگزاری بیست و دومین همایش “عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی ایران” به شکل وبینار و با ارائه سخنرانان خارجی و ایرانی به همراه ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گفته وی از سال ۸۱ تا کنون ۱۵ دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی در تهران و ۲۱ همایش عرصه یاد گیری در استان‌های کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار شده که طی آن ۹۸۶ تجربه و ۳۷۸۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس واصل شده که از این تعداد بالغ بر ۶۵۰ تجربه و مقاله در رویداد‌های مذکور ارائه شده است.

همچنین ۱۸ هزار نفر از اساتید و متخصصین و صاحب نظران و علاقمندان به حوزه مدیریت منابع انسانی در این رویداد‌ها شرکت کرده اند که حاصل آن بالغ بر ۲۷۰ هزار نفر ساعت آموزش و یاد گیری بوده است. حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از بخش خصوصی، ۴۰ درصد از بخش دولتی و ۳۰ درصد هم از جامعه بزرگ زنان کشور بوده است. در این وبینار ۶ تجربه داخلی و ۲ تجربه بین المللی مرتبط با موضوع همایش به اشتراک گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)