پنج‌شنبه 10 دسامبر 2020 - 12:34

سه اولویت ناوگان ملی در بندر چابهار

مدیرعامل کشتیرانی ج.ا.ا، تسهیل فرآیند حمل‌ونقل، ارائه قیمت‌های رقابتی و افزایش مسیر‌های حمل کانتینری را سه اولویت ناوگان ملی در بندر چابهار اعلام کرد.

مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه ١٩ آذر ماه با حضور در بندر راهبردی چابهار از اسکله، زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات این بندر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی به نقل از مانا، ديدار و گفت‌وگوی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سيستان و بلوچستان از جمله برنامه‌های اين سفر بود که طرفين پیرامون قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بندر چابهار و مشارکت دو جانبه، بحث و تبادل نظر کردند.

در اين جلسه مديرعامل كشتيراني جمهوری اسلامی ایران در خصوص تسهیل فرایند حمل کانتینری، ارائه قیمت‌های حمل دریایی رقابتی در مقایسه با سایر خطوط کشتیرانی و نیز افزایش مسیرهای حمل کانتینری به مقاصد بنادر منطقه قول مساعد داد.

افزایش free time و هزینه‌های حمل کانتینرها در مقصد برای کانتینرهای صادراتی و ترانزیتی و همچنین تامین کانتینر خالی و در نهایت کاهش بوروکراسی اداری و انعطاف در صدور بارنامه و ترخیصیه‌ها با توجه به نیاز مشتریان در شرایط کنونی از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.

مديرعامل كشتيراني جمهوري اسلامي ايران همچنین با فرماندهان و دریانوردان کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11503
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)