دوشنبه 24 جولای 2017 - 22:51

آغاز برنامه دوماهه اعطای ۴۰هزار فقره تسهیلات ازدواج بانک مسکن

قرار است هر هفته معادل چهارهزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به مدت ۹ هفته به متقاضیان در صف پرداخت شود.

بانک مسکن در چارچوب مصوبه اداره اعتبارات بانک مرکزی، از اول مرداد به مدت ۲ ماه، ۴۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت می کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از وب‌سایت بانک مسکن، عضو هیأت‌مدیره بانک مسکن گفت: در جلسه‌ای با حضور ۱۱ تن از مدیران بانک عامل اعلام شد ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج و تقاضا برای دریافت این نوع تسهیلات وجود دارد و سهمیه های مشخصی برای هر بانک مصوب شد تا بانک ها در مدت ۲ ماه اقدام به پرداخت این تسهیلات کنند و از این طریق تا پایان تابستان همه نیازهای موجود به تسهیلات برطرف شود.

نادر قاسمی تصریح کرد: بانک مسکن از دیروز (یکشنبه) پرداخت تسهیلات ازدواج را آغاز کرد و در قالب این طرح ویژه بنا دارد تا پایان شهریور ماه ۴۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان در نوبت پرداخت کند.

وی اضافه کرد: در چارچوب این برنامه قرار است هر هفته معادل چهارهزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به مدت ۹ هفته به متقاضیان در صف پرداخت شود.

به گفته وی، متقاضیان در اولویت دریافت تسهیلات ازدواج ۲دسته اند: متقاضیانی که تاریخ عقد آنها از آغاز سال ۱۳۸۸ تا پایان سال ۱۳۹۳ است و افرادی که تاریخ عقد آنها مربوط به سال­ های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ است.

رستمی افزود: استان های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگلویه و بویراحمد نیز در اولویت پرداخت تسهیلات ازدواج بانک مسکن قرار گرفته ­اند.

* عملکرد ۲ برابری پرداخت تسهیلات ازدواج در سال ۱۳۹۵

عضو هیات مدیره بانک مسکن اعلام کرد پارسال این بانک موظف بود در هشت ماه، ماهانه سه هزار فقره تسهیلات ازدواج بپردازد که در مجموع معادل ۲۴ هزار فقره تسهیلات ازدواج بود اما بانک در این مدت ۵۲ هزار و ۱۶ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت که بیش از ۲برابر سهمیه تعیین شده، بود.

وی اضافه کرد: بخشنامه مربوط به پرداخت تسهیلات ازدواج به همه شعبه ها ابلاغ شده است.

به گفته وی، برای کاهش صف انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج، قرار است این تسهیلات با داشتن یک ضامن از سوی متقاضی، پرداخت شود و اگر متقاضی تا ۳۰ روز بای دریافت تسهیلات خود مراجعه نکند از فهرست انتظار خارج می­ شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1179
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)