پنج‌شنبه 27 جولای 2017 - 21:33

رشد ۴۰ درصدی تولید در ایران‌خودرو تبریز

این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و مجرب و بومی خود ۳۰ هزار و ۱۰۳ دستگاه تولید داشته باشد.

قائم‌مقام شرکت ایران‌خودرو تبریز گفت: این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و مجرب و بومی خود ۳۰ هزار و ۱۰۳ دستگاه تولید داشته که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایران‌خودرو تبریز، مختار اصغری اعلام کرد: در مدت زمان یاد شده تعداد ۲۹ هزار و ۳۱ دستگاه انواع خودروی سمند بنزینی و دوگانه‌سوز در ۸ کلاس مختلف و همچنین یک هزار و ۷۲ دستگاه انواع خودروی سمند سورن S90 و توربو شارژ تولید و به دست مشتریان رسیده است.

وی با اشاره به این‌که برای تولید محصول نخستین مسأله مهم که باید به آن توجه ویژه داشت ارائه آموزش های مورد نیاز برای افزایش بهره وری است، گفت: یکی از وظایف مهم مدیران و سایر فعالان تولید ارائه آموزش و مهارت های مورد نیاز نیروی انسانی برای افزایش تولید محصولات با کیفیت است.

اصغری با بیان اینکه افزایش بهره وری در تولید منجر به کاهش هزینه های تولید خواهد بود اظهارکرد: نیروی انسانی کارآمد جزء جدانشدنی صنایع بوده و پشتوانه محکمی بر تحقق افزایش تولید، بهره وری در کار و تولید و از همه مهمتر عرضه محصول با کیفیت مطلوب است.

قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو تبریز با تشریح برنامه تولید سال جدید گفت: تولید بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سواری در دستور کار این شرکت است.

اصغری تاکید کرد: کیفیت، مقوله اصلی هر محصول در رضایتمندی مشتری است و مطابق ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران در سال جاری، شاخص ISQI محصول سورن به درجه کیفی دوستاره دست یافته است.

شرکت ایران‌خودرو تبریز در ۳۰ کیلومتری جاده تبریز – آذرشهر واقع شده و با مساحتی حدود ۱۴ هکتار در راستای فعالیت های صنعتی در داخل کشور و بازارهای بین المللی فعالیت می کند.

فاز اول شرکت ایران‌خودرو تبریز در مورخه شهریور سال ۸۶ به بهره برداری رسید.
این کارخانه دارای سالن های PBS (بدنه)، قطعات، مونتاژ و محصول است.

در زمان حاضر روزانه در حدود ۴۵۰ دستگاه خودرو در مدل های سمند بنزینی و گازسوز و سورن با موتور ef7 و توربو شارژ در این شرکت تولید و روانه بازار می شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1403
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)