شنبه 29 جولای 2017 - 5:16

برنامه‌ریزی برای عرضه سهام شرکت فناپ در بورس

بانک پاسارگاد امیدوار است که تا پیش از پایان سال جاری شرایط برای عرضه سهام ارزشمند شرکت فناپ برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند را فراهم کند.

در پی توفیقات مکرر گروه مالی بانک پاسارگاد و نیز پایه‌گذاری و عرضه سهام بنگاه‌های توانمند اقتصادی به جامعه فعالان عرصه کسب و کار، مجید قاسمی؛ مدیرعامل بانک پاسارگاد عنوان کرد که در نظر دارد سهام شرکت دانش بنیان فناپ (فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد) را طی ماه‌های آتی برنامه‌ریزی نموده و برای عرضه در بورس کشور آماده کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک پاسارگاد، شرکت فناپ با در اختیار داشتن بیش از سه هزار نفر همکار توانمند در عرصه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات، نه تنها اعتماد مدیران نظام بانکی و پرداخت الکترونیکی کشور را جلب کرده و خدمات خود را به گستره‌ صنعت مالی کشور عرضه می‌کند، بلکه با توسعه‌ی خدمات خود در موضوع زندگی هوشمند، خدماتی در حوزه‌های شهر هوشمند، سازمان هوشمند و شهروند هوشمند را نیز پایه‌ریزی کرده و توسعه داده است.

همچنین با کسب اعتبار در حوزه‌ی فناوری ارتباطات و ارائه‌ سرویس‌های ارزش افزوده بر بستر هر سه اپراتور موبایل کشور، هم اکنون با اخذ مجوزهای مربوط به برنامه‌ریزی توسعه ارتباطات پهن‌باند و اپراتورهای مجازی موبایل و همچنین عرضه‌ی محتوا و خدمات در این بستر اقدام می‌کند.

بانک پاسارگاد امیدوار است که تا پیش از پایان سال جاری شرایط برای عرضه سهام ارزشمند شرکت فناپ برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند را فراهم کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1567
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)